خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار پس از شکست تیمش مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: در این دیدار برخی از کشتی‌گیران انتظارات ما را برآورده نکردند.

غلامرضا محمدی امروز در شهرستان ساری بیان داشت:  دو تیم کشتی خوبی گرفتند ولی لیگ تازه استارت خورد و کشتی‌گیران هنوز به آمادگی خوب بدنی نرسیدند.

وی افزود: در این مسابقه در پنج وزن شانس پیروزی را برای کشتی‌گیرانم پیش‌بینی کرده بودم که دو کشتی‌گیر ما انتظارات را برآورده نکرده و بد کشتی گرفتند.

محمدی تصریح کرد: در وزن های 60 ، 74 و 84 کیلوگرم که پیش بینی برد را کرده بودیم، کشتی‌گیران ما به حریفان خود باختند.

سرمربی پرسپولیس جویبار از حضور تماشاگران و عاشقان به کشتی در سالن ورشی جویبار تشکر کرد و اظهار داشت: با شکست غی منتظره مقابل حریف شرمنده تمامی هواداران مازنی شدیم.

وی تیم حریف را از مدعیان قهرمانی عنوان کرد و یادآور شد: ثامن الحجج(ع) سبزوار تیم بسیار خوبی است که مدیریت باشگاه کشتی‌گیران خوبی را جذب کرده و همچنین این تیم قهرمان سال گذشته لیگ برتر کشتی کشور بود.

سرمربی پرسپولیس جویبار گفت: اگر طحان در وزن 96 کیلوگرم در وقت سوم با توجه به شانسی که وی روی کرده بود در برابر حریف برنده بود به طور حتم پرسپولیس جویبار پیروز این دیدار بود.

محمدی افزود: کشتی‌گیران هنوز به آمادگی ایده‌آل بدنی فاصله دارند و به مرور زمان با انجام تمرینات فشرده به شرایط مطلوب بدنی خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: به طرفداران کشتی در مازندران و جویبار قول می‌دهم که از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات باشیم.

در هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم پرسپولیس جویبار در برابر مهمان خود ثامن الحجج(ع) سبزوار با نتیجه چهار بر سه در سالن ورزشی حاجی زاده جویبار شکست خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)