خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: در دیدار این هفته مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار کشتی‌گیر ملی‌پوش روسیه روی تشک می‌رود.

غلامرضا محمدی امروز در شهرستان ساری افزود: برای حضوری با قدرت و ضعفی که در وزن 60 کیلوگرم احساس می‌کردیم، موفق به جذب دارنده دو مدال طلا اروپا برای دور برگشت شدیم.

وی تصریح کرد: «اوپان سات» از کشتی‌گیران با تجربه وزن 60 کیلوگرم روسیه است که موفق به چندین مدال بین‌المللی در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی شده است.

محمدی گفت: این کشتی‌گیر کار بلد روسیه در وزن‌کشی شرکت می‌کند و در روز پنج‌شنبه در سبزوار مقابل ثامن‌الحجج (ع) روی تشک می‌رود.

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار گفت: کشتی‌گیران تیم برای جبران شکست در خانه مقابل حریف قرار می‌گیرند تا با پیروزی شکست دور رفت فراموش شود.

وی درباره حساسیت این دیدار اظهار داشت: هر دو تیم پرسپولیس و ثامن با جذب کشتی‌گیران با تجربه و مطرح ایران از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آیند.

محمدی افزود: در این دیدار از کشتی‌گیرانم پیروزی می‌خواهم و باید هر طوری که شده سربلند از تشک خارج شوند.

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار در پایان ابراز داشت: کشتی‌گیران در آمادگی خوبی به سر می‌برند و با پیروزی خارج از خانه تا حدودی خیال هواداران و کادرفنی برای صعود به مرحله نیمه نهایی راحت می‌شود.
تیم پرسپولیس جویبار در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پنجشنبه 23 آذر از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن تختی مهمان تیم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار است.

هر دو تیم کشتی پرسپولیس جویبار و ثامن‌الحجج (ع) دو پیروزی و یک شکست در کارنامه دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)