پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای قهرمانی در لیگ باید تا پایان فصل تلاش کنیم.

بهزاد غلامپور درخصوص پیروزی پرسپولیس مقابل سورینت اظهارداشت: بازی خوبی بود. ما حساب شده و منطقی بازی کردیم. در خط دفاع عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت هم با ضربه زیبای خلعتبری به گل رسیدیم. تا پایان بازی هم توپ و میدان در اختیار ما بود و به آنچه شایسته اش بودیم دست پیدا کردیم.

وی درباره نهمین کلین شیت نیلسون افزود: واقعا نمی دانستم این چندمین کلین شیت نیلسون بود چون من اصلا به دنبال آمار نیستم. نیسلون جواب زحمات خودش را می گیرد و من هم فقط تجربیاتم را در اختیار او قرار می دهم. گل نخوردن های پرسپولیس روی کار گروهی است. از خط حمله گرفته تا درون دروازه همه خوب هستند که گل نمی خوریم. امیدوارم بچه ها بتوانند همین روند را ادامه دهند.

غلامپور افزود: درست است که به صدر رسیده ایم اما نباید خیالمان راحت باشد. برای قهرمانی باید تا پایان فصل و هفته آخر تلاش کنیم و زحمت بکشیم.

وی درخصص شعارهایی که علیه دایی و قلعه نوعی سر داده می شود، گفت: این اتفاق به مدیران و کاپیتانهای دو تیم برمی گردد که بتوانند سکوها را آرام کنند. باید فضایی در فوتبال وجود داشته باشد که از این اتفاقات پیش نیاید. دایی و قلعه نوعی جزو سرمایه های فوتبال هستند و باشگاهها باید با تعامل و همفکری جلوی این شعارها را بگیرند. باید فکری اساسی به حال این شعارها کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)