پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما در حال حاضر خوب است و به مرور زمان بهتر هم می‌شویم.

بهزاد غلامپور اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی اردبیل هستیم. شرایط تیم ما خوب است و صبح و عصر تمرین می‌کنیم و انشاالله در اردوی بعدی که در رامسر است تمرینات را به خوبی ادامه دهیم تا تیم به آمادگی مطلوب برسد. شرایط ما خوب است و به مروز زمان بهتر می‌شویم.

وی در مورد وضعیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: محمدی از اول تمرینات حضور داشت و نیلسون و امیر عابدزاده هم تازه به تیم اضافه شده‌اند. گلرهای پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارند و به مرر بهتر هم می‌شوند. هر 3 دروازه‌بان ما خوب هستند و حضورشان در زمین بستگی به آمادگی بدنی و شرایط روحی و روانی آنها دارد و هر کدام بهتر باشند با تشخیص علی دایی بازی می‌کنند. همه ما دنبال این هستیم که پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و یک جام برای هواداران بیاوریم.

غلامپور در پایان در مورد پیشینه استقلالی‌اش و حضورش در پرسپولیس گفت: من به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمدم.این شغل ما است و هر جا باشم با تمام وجود کار می‌کنم. فوتبال حرفه‌ای است و کارم همین است. بازیکنان یک زمانی در استقلال و پرسپولیس جا به جا می‌شدند و شرایط سخت بود اما من مربی هستم و جا به جایی‌ها در فوتبال طبیعی شده چون فوتبال حرفه‌ای است. من می‌خواهم خدمت کنم و هر جا باشد باید بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)