پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از تعطیلی ۳۵ روزه لیگ برتر پرداخت.

بهزاد غلامپور در خصوص پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و به چیزی که حق‌شان بود، رسیدند. 3 امتیاز بازی با صبا مبارک همه بازیکنان و هواداران پرسپولیس اما از همین حالا باید به فکر فینال بزرگ با داماش باشیم.

وی در مورد عملکرد نیلسون در این بازی اظهار داشت: نیلسون عالی کار کرد و حقش بود به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود که این اتفاق رخ نداد،‌ البته صادقیان هم عملکرد درخشانی داشت ولی انتخاب بهترین بازیکن زمین حق نیلسون بود. نیلسون چند موقعیت تک به تک از بازیکنان صبا گرفت، ضمن اینکه پنالتی عنایتی را هم مهار کرد. فکر می‌کنم برای انتخاب بهترین بازیکن زمین 2 نفر برای خودشان رای گیری می‌کنند و اصلاً مسئله فنی مورد نظرشان نیست.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره ناراحتی نیلسون از عدم انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس – صبا تاکید کرد: نیلسون از اینکه به عنوان بهترین بازیکن زمین نشد ناراحت نبود. فکر می‌کنم در پایان بازی به خاطر گلی که خورده بود، ناراحت شده بود.

«نیلسون پنالتی‌گیر خوبی است»، غلامپور ضمن بیان این جمله گفت: اگر نیلسون مقابل فولاد نتوانست پنالتی بگیرد به خاطر این بود که بازیکنان فولاد خوب پنالتی می‌زدند وگرنه تمام دروازه‌بان‌ها ذاتاً پنالتی‌گیر هستند.

وی در واکنش به تعطیلی 34 روزه لیگ برتر و اینکه آیا این مسئله روی روند کاری سرخپوشان تاثیرگذار است، اظهار داشت: با این وضعیت کارمان سخت شد. اینکه در کوران مسابقات لیگ 34 روز تعطیل می‌شود نشان‌دهنده این است که برنامه‌‌ریزی فوتبال ما در حد محلات است. حالا باید با تدابیر ویژه دایی طوری تمرین کنیم که از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)