پرسپولیس نیوز :مربی دروازه بانان تیم پرسپولیس گفت: تیم ایران همیشه در شرایط سخت طوری عمل می کند که همه را مات و مبهوت می کند.

بهزاد غلامپور درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم خوب است؛ اردوی سرعین را در پیش داریم و تا دوشنبه هفته آینده در این شهر خواهیم بود. بعد از آن تمرینات را در تهران ادامه خواهیم داد و سپس به رامسر می رویم. در این مدت کارهای بدنسازی و تاکتیکی را دنبال می کنیم. اردبیل در ارتفاع قرار دارد و در این فصل آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است. یکی از مناطق برای تمرینات بدنسازی اردبیل است.
وی درباره دروازه بانان پرسپولیس عنوان کرد: ما دغدغه ای درباره دروازه بانان نداریم چون نفراتمان کامل است. نیلسون در پرسپولیس ماندنی شده و محمدی و عابدزاده هم که هستند. هیچ گلر دیگری جذب نخواهیم کرد.
مربی دروازه بانان پرسپولیس درباره دیدار ایران و قطر تاکید کرد: این دیدار برای ما مرگ و زندگی است. باید حتما قطر را ببریم. پیروزی بر قطر کلید صعود به جام جهانی است. تیم ایران همیشه در شرایط سخت طوری عمل می کند که همه را مات و مبهوت می کند. امیدوارم در این بازی هم بچه ها همانی باشند که از آنها انتظار می روند.
غلامپور در پایان افزود: بازیکنان باید مقابل قطر در بهترین شرایط خود بسر ببرند و خواسته ها را برآورده سازند تا با برد قطر امیدها زنده و مردم شاد باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)