پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد این تیم در فصل پیش رو در سه جام نیازی شدید به سوشا مکانی و نیلسون دارد.

بهزاد غلامپور در خصوص حضور سوشا مکانی در پرسپولیس اظهار داشت: این اتفاق با تصمیم سرمربی و مدیریت باشگاه صورت گرفت. قطعاً حضور سوشا در پرسپولیس تأثیر مثبتی خواهد داشت. نیلسون هم در تیم ما حضور دارد و آنها رقابتی صمیمی خواهند داشت و رفاقت را هم به عنوان یک اصل در نظر خواهند گرفت. من معتقدم دروازه‌بان‌های تیم ما از لحاظ اخلاقی هم نمونه هستند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «فکر نمی‌کنید مکانی و نیلسون دچار چالش و اختلاف شوند؟»، خاطر نشان کرد: این اتفاق نخواهد افتاد و این دو می‌دانند که باید حرفه‌ای رفتار کنند. ما در فصل پیش رو در هر سه جام نیاز شدیدی به سوشا و نیلسون داریم و قطعاً از آنها استفاده لازم را خواهیم برد.

وی در خصوص اینکه دروازه بان اصلی پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود،‌ گفت: معلوم نیست مکانی فیکس است یا نیلسون و این موضوع با توجه به روند بازی‌ها و تمرینات معلوم می‌شود. هر دوی آنها گلرهای خوبی هستند و من نظرم را در خصوص این دو دروازه‌بان می‌دهم ولی دایی تصمیم نهایی را می‌گیرد. برای ما این مسائل زیاد حساس نیست و همه چیز با آرامش جلو خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)