مهاجم فصل گذشته سپاهان گفت:‌ به هیچ عنوان، دیگر در سپاهان نمی‌مانم.

محمد غلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایطش در باشگاه سپاهان و جدایی‌اش از این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 با توجه به اینکه کرانچار قراردادش را با سپاهان تمدید کرده، آیا در سپاهان باقی می‌مانی؟

من قراردادم با سپاهان تمام شده و به هیچ عنوان در این تیم باقی نمی‌مانم. فکر می‌کنم هر بازیکن دیگری جای من بود در این تیم باقی نمی‌ماند چرا که بازیکن دوست دارد بازی کند و من هم بازیکنی نبودم که ذخیره باشم و این موضوع برایم سخت بود اما در فصل جدید با تیمی جدید به مسابقات می‌آیم که البته راجع به آن صحبت نمی‌کنم.

 از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری.

من این روزها مشغول استراحت هستم اما خوشبختانه پیشنهادات زیادی دارم که حتی یکی دو تیم خارجی هم من را می‌خواهند اما زود است در این باره تصمیم‌گیری کنم. هر چند که باید بگویم از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهادات خوبی دارم.

 در لیگ گذشته هم در آستانه جدا شدن از سپاهان بودی ولی باز هم در این تیم باقی ماندی. چه شد که تصمیم به ماندن گرفتی؟

من واقعا در حال جدا شدن از سپاهان بودم اما مردم اصفهان به من لطف داشتند و خواستار باقی ماندنم در این تیم شدند. حتی خود کرانچار اصرار داشت در تیم بمانم و به دلیل اصرار او در سپاهان ماندم اما شرایط تغییر نکرد.

 یعنی از باقی ماندن در سپاهان پشیمانی؟

بله پشیمان هستم که چرا یک سال دیگر در این تیم باقی ماندم البته در نیم فصل اول شرایطم خوب بود اما در نیم فصل دوم بازی‌های کمی به من رسید که این برایم سخت و غیرقابل تحمل بود.

 آیا به این موضوع فکر کردی که چرا کرانچار تو را بازی نمی‌داد؟

من هیچ گاه دنبال این موضوع نرفتم اما تا جایی که می‌دانم یک خبرنگار اصفهانی شیطنت کرده بود و به گوش کرانچار رسانده بود که من گفتم بعد از خراب کردن آرش افشین نوبت من است که فکر می‌کنم همین حرف روی کرانچار تاثیر گذاشت. البته من از طریق چلنگر به کرانچار پیغام دادم این حرف‌ها، حرف‌های من نبود و او هم گفت مشکلی نیست اما صد در صد همان حرف‌ها روی کرانچار تاثیر گذاشت چرا که 6 هفته من جزو 18 بازیکن سپاهان نبودم و جالب اینجاست که از نظر بدنی هم آماده بودم و هر زمان به بازی می‌رفتم برای تیمم تلاش می‌کردم. حتی نویدکیا به عنوان کاپیتان سپاهان پادر میانی کرد که من در سپاهان بازی کنم اما به هر حال برای هر بازیکنی پیش می‌آید که یک مربی او را بازی ندهد. خودم خیلی دنبال این موضوع بودم که چرا بازی نمی‌کردم اما هیچ وقت متوجه دلیلش نشدم.

 اگر باز هم کرانچار از تو بخواهد در سپاهان بمانی، این کار را می‌کنی؟

هرگز! به هیچ عنوان دیگر در سپاهان باقی نمی‌مانم.

 به عنوان یکی از اعضای باشگاه سپاهان فکر می‌کنی دلیل عدم موفقیت این تیم بعد از سال‌ها در فوتبال ایران چه بود؟

ما 4-5 هفته اول لیگ خیلی خوب بودیم اما جدایی جباری به ضرر ما شد و شاید اگر او از سپاهان نمی‌رفت حتما یک جام می‌گرفتیم اما به هر حال تغییر مدیریت هم در ناکامی سپاهان تاثیرگذار بود. با این همه فکر می‌کنم امسال بدترین سال سپاهان در چند سال اخیر این باشگاه به حساب می‌آید. با این همه من برای سپاهان، مردم اصفهان و هم‌بازی‌هایم در این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همیشه موفق باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)