مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: از تعویضم در بازی با استقلال ناراحت نشدم.

محمد غلامی در گفت و گو با اوج درباره شایعه درگیری که بین او و کرانچار در بازی با سپاهان پیش آمده بود، اظهارداشت: چنین چیزی صحت ندارد. هیچ صحبتی بین من و کرانچار پیش نیامد و اصلا هم بعد از تعویضم به او اعتراض نکردم.

وی ادامه داد: حرفهای عجیبی شنیده ام. کرانچار اصلا به من نگفت چون آماده نیستی تعویضت کردم. اولا که دلیل تعویض من فنی بود و دوما که کارت زرد هم گرفته بودم و فغانی روی من و فرهاد مجیدی زوم کرده بود تا ما را اخراج کند. به همین دلیل کرانچار تعویضم کرد.

غلامی افزود: من اصلا از تعویضم ناراحت نشدم و با کرانچار هم درگیری لفظی نداشتم. بعد از تعویض هم با همه نیمکت دست دادم و نشستم روی نیمکت.

وی در خصوص قضاوت سپاهانی ها و استقلالی ها به فغانی گفت: او داور بود و در برخی از صحنه ها اشتباه داشت. فکر می کنم فغانی هم به ضرراستقلال سوت زد هم به ضرر سپاهان. صحنه ای که من سر توپ زدم صد در صد پنالتی بود اما او مثل خیلی از خطاهای دیگر اشتباه کرد.

غلامی درباره ای شایعه که همسرش ممنوع الخروجش کرده، خاطرنشان کرد: اصلال چنین چیزی نیست. من را مالیات استیل آذین ممنوع الخروج کرد نه همسرم. این مشکل برای تعداد زیادی از بازیکنان استیل آذین پیش آمده بود که هدایتی مالیات آنها را پرداخت نکرد.

مهاجم سپاهان درخصوص دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد گفت: بازی سختی داریم. استقلال به دشواری از این تیم 3 امتیاز گرفت و ما هم نباید این تیم جوان را دست کم بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)