دوشنبه 12 اسفند:(13:35)

مرجع خبري پرسپوليس: سرمربي تيم فوتبال مقاومت سپاسي گفت: در مورد اينكه وينگادا در پرسپوليس چه عملكردي دارد بايد در آينده نظر داد.

غلامحسين پيرواني درباره بازي فردا مقابل پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس در بيرون و خارج از خانه متفاوت بازي مي كند. آنها در مقابل تماشاگران خود عملكرد بهتري دارند. ما به اين تيم احترام مي گذاريم اما بازيكنان مقاومت مرد روزهاي سخت هستند.
همانطوری که برابر استقلال بازی خوبی را از خود ارائه دادیم، مقابل پرسپولیس هم با تمام توان به میدان می رویم تا ضمن ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند، نتیجه خوبی را هم کسب کنیم. البته درست است ما برای موفقیت به تهران می آئیم اما قول پیروزی برابر پرسپولیس را به هیچ کس نمی دهم زیرا نتایج مسابقات لیگ غیر قابل پیش بینی است.
 
وي درباره اينكه با وجود بازي كسل كننده پرسپوليس مقابل سپاهان وينگادا اين بازي را به مسابقه هاي اروپايي تشبيه كرد گفت: به نظر همكاران خود احترام مي گذارم. فعلا نمي توان در مورد ميزان تاثير گذاري او در اين تيم حرفي بزنيم. بايد چند بازي بگذرد تا بتوان او را نقد كرد.
 
وی در مورد رویارویی اش با برادرش افشین پیروانی در این دیدار تاکید کرد: این جزو قوانین فوتبال است و نه من و نه افشین از شکست دادن تیم های همدیگر ناراحت نمی شویم زیرا در آن روز باید به خاطر تعهدات اخلاقی که به باشگاه های خود داریم، برای موفقیت تیم خود تلاش کنیم.

 

 هر بازي شرايط خاص خود را دارد. ديديد كه پرسپوليس در شرايط بدتري از استقلال بود اما به اين تيم نباخت.

 

وی در مورد غیبت بازیکنان کلیدی پرسپولیس در این مسابقه اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس از شرایط مطلوبی برخوردارند و فکر نمی کنم غیبت یکی – دو بازیکن بتواند در روند حرکت آنها تاثیر زیادی داشته باشد.

وي كه در ديدار مقابل سايپا از داوري گله مند بود در اين باره تصريح كرد: به نظرم يك پنالتي صددرصد را براي ما نگرفت. گله اي ندارم و اين موضوع را در بوق و كرنا نمي كنم. مي توانست اين پنالتي را بگيرد كه نگرفت. ضمن اينكه از بازي خوب سايپا هم نبايد به راحتي گذشت.
پيرواني در مورد تيم اميد و نفرات دعوت شده اظهار داشت: اگر فردوسي پور از ما خرده نگيرد مي خواهيم 100 بازيكن را در مرحله آزمايش قرار دهيم. البته همه را در يك اردو جمع نمي كنيم. بازيكنان تيم اميد كه شناخته شده نيستند كه ما با دعوت از 40 نفر بازيكنان نهايي را انتخاب كنيم. اين نفرات اضافه تري هم كه دعوت شده اند دليل بر قطعيت حضورشان در اردوهاي بعدي نيست.
سرمربي تيم اميد اضافه كرد: نفرات ديگري هم به اردو اضافه خواهند شد. اجازه نمي دهم حق جواني كه شايسته است خورده شود. پسر خودم 5 سال است در تيم مقاومت است و بازيكن بدي هم نيست اما به اندازه 30 دقيقه از او بازي گرفته ام. به من مي گويند او را بازي دهم اما براي اينكه حق كسي را نخورم اين كار را نمي كنم.
پيرواني تاكيد كرد: اگر در گذشته كساني دور تيم بوده اند و باعث حق خوري شده اند من اجازه اين كار را نمي دهم. ايمان داشته باشيد كساني كه مرتكب چنين كاري شده اند ار ديد خدا پنهان نخواهند ماند. اگر قرار بود حق خوري كنم 11 سال در تيم مقاومت نمي توانستم موفق شوم.
وي درباره نگراني افشارزاده از شرايط تيم اميد و اينكه كفاشيان اعلام كرده قصد دارند همزمان با اردو هاي تيم ملي اردوهاي تيم بزرگسالان نيز برگزار شود اظهار داشت: اردوهاي اين دو تيم نمي تواند همزمان با هم برگزار شود. چون شماري از بازيكنان اميد در اردوي بزرگشالان هم هستند. البته نظر كفاشيان محترم است اما بايد همه جوانب را بررسي كرد. برگزاري اردوي همزمان باعث شلوغي مي شود.
وي افزود: تيمي كه 9 ماه ديگر بازي دارد دليلي ندارد كه به زودي اردوي هاي خود را آغاز كند. اگر قرار بود زودتر از اين اردو تشكيل شود هيچ باشگاهي به ما بازيكن نمي داد. همين اردو هم اگر ليگ تعطيل نمي شد امكان برگزاري نداشت. نگراني آقاي افشارزاده درست است اما او از وضعيت ونوع همكاري باشگاه هاي ايراني خبر ندارد. نمي داند كه همين باشگاه ها در دوره گذشته به بگوويچ بازيكن نمي دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)