پرسپولیس نیوز : مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت:اگر من هم مدیرعامل پرسپولیس بودم از میان دایی و مایلی کهن،دایی را انتخاب می کردم.

اکبر غمخوار در خصوص دیدار اخیر خود با رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:این جلسه،جلسه نخبگان ورزش کشور با رییس محترم مجلس بود که دستاوردهای خوبی نیز داشت.

وی افزود:شمار زیادی از روسای فدراسیون ها،مدیران ورزشی،اهالی مطبوعات و ورزش در این نشست حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.ما بحث ها را در 4 محور طبقه بندی کردیم.محور اول در خصوص تیم ملی بود و ما راهکارهای صعود به جام جهانی را مورد بررسی قرار دادیم.همه متفق القول بودند که در صورت صعود تیم ملی نشاط زیادی به جامعه تزریق می شود و این اتفاق باید رخ دهد.

غمخوار ادامه داد:محور دوم در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک و یافتن راه هایی برای جلوگیری از تعلیق بود.فعال تر شدن فراکسیون ورزش مجلس و کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی در کنار بحث های فرهنگی باشگاه ها از دیگر مطالب طرح شده بود مضاف بر آن ما درباره رایت تلویزیونی نیز بحث کردیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد:قرار شد مواردی نظیر طرح سرباز قهرمان به شکل جدی تری مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص بحث حق پخش تلویزینی نیز گفت:در این جلسه مقرر شد با حمایت مجلس جلساتی با صدا و سیما انجام شود.

ضمن اینکه در زمینه خصوصی سازی بر حضور بنگاههای اقتصادی در ورزش و فعالیت در بعد قهرمانی تأکید شد که با مصوبه اخیر مجلس مبنی بر خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس همخوانی دارد.

وی که در زمان مدیریت خود به همراه فتح الله زاده توانسته بودند برای اولین بار بابت پخش بازیهای پرسپولیس و استقلال مبلغی دریافت کنند،گفت:آن زمان چنین اتفاقی رخ داد اما بعدا برنامه ها پیگیری نشد.

غمخوار با بیان اینکه اتفاقات پرسپولیس را رصد می کند،در پاسخ به این سوال که اگر وی مدیر عامل بود میان دایی و مایلی کهن کدام گزینه را بر می گزید،اظهار داشت:دایی.او هم کاریزمای مربیگری دارد و هم توانایی اش را.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)