رییس هیات مدیره باشگاه صبای قم می‌گوید احتمال تغییر مدیرعامل این باشگاه وجود دارد.

اکبر غمخوار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه صبا در فصل بعد باید در رده‌های بالای جدول قرار گیرد، اظهار کرد: تیم خوبی به عنوان اعضای هیات مدیره صبا انتخاب شدند و قرار است در آینده نزدیک درباره انتخاب مدیرعامل تصمیم‌گیری کنیم.

وی همچنین افزود: برای پست مدیرعاملی صبا، چند گزینه از جمله آقای کشوری‌فرد مد نظر ما هستند که قرار است برنامه‌های خود را ارائه کنند تا در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه درباره اینکه بودجه امسال صبا از چه منابعی تامین خواهد شد، اضافه کرد: هیات مدیره منابع مالی لازم را تامین می‌کند. قرار است بودجه‌ای را تصویب کنیم تا بر اساس آن مشخص شود چه میزان از بودجه باید از طریق اسپانسر و چه میزان از طریق سایر منابع فراهم شود.

رییس هیات مدیره باشگاه صبا درباره اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان نیز گفت: در همه جای دنیا، مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان را رسما اعلام می‌کنند. من معتقد هستم این شفافیت می‌تواند موثر باشد. باشگاه صبا نیز با افشای مبلغ قرارداد بازیکنان مشکلی ندارد.

غمخوار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این بود که باشگاه پرسپولیس را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار کنند. من با این روند واگذاری که به صورت یک ساله واگذار کردند، موافق نیستم. متاسفانه وزارت ورزش به نوعی واگذاری پرسپولیس را یک سال به تعویق انداخت. در مقطعی که همه شرایط مهیا بود، روش را تغییر داد و باشگاه را به طور یک ساله واگذار کرد.

وی افزود: حال که افراد علاقه‌مند به هیات مدیره پرسپولیس آمده‌اند، همه باید از آن‌ها حمایت کنند. به اعتقاد من اینکه اعضای هیات مدیره سیاسی نیستند، نکته مثبتی است و می‌تواند به روند پرسپولیس کمک کند. آقای رحیمی هم که به عنوان مدیرعامل انتخاب شده‌اند، اگر پرسپولیسی فکر کند موفق می‌شود ولی اگر پرسپولیسی فکر و عمل نکند موفق نخواهد شد.

غمخوار در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی فکر کردن به چه معناست، اظهار کرد: یعنی اینکه پرسپولیس یک باشگاه شهرستانی نیست. در این باشگاه باید به حرف بزرگترهای تیم گوش کرد و به نقطه نظرات آن‌ها احترام گذاشت. رحیمی نباید فراموش کند تیم‌هایی مثل سپاهان، فقط برای شهر خودشان هستند اما پرسپولیس یک باشگاه ملی و بین‌المللی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)