خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت دو باشگاه پرطرفدار به صاحبان اصلی که مردم و پیشکسوتان هستند واگذار شوند و دست دولت از این تیم ها کوتاه شود.

اکبر غمخوار درباره استعفا محمد رویانیان از مدیر عاملی پرسپولیس گفت: خبر استعفا رویانیان با توجه به حجم دخالت ها اصلا عجیب نبود، ولی درباره اینکه چرا استعفا داده شد باید منتظر ماند تا استعفا پذیرفته شد بعد اظهار نظر کرد. اما در کل باید برای این دو تیم فکری اساسی کرد و با این رفت و آمدها چیزی درست نمی شود.

وی درباره راه حل درست شردن شرایط باشگاه های محبوب پایتخت اینگونه اظهار نظر کرد: راه حل این است که این دو باشگاه به صاحبان اصلی که مردم و پیشکسوتان هستند واگذار شوند و دست دولت از این تیم ها کوتاه شود. دخالت های سیاسی باعث می شود این دو تیم نتیجه نگیرند.

غمخوار در ادامه افزود: اگر واگذاری به مردم انجام شود یک هئیت رئیسه از همان سهام دارها تشکیل می شود و تیم را خودشان اداره می کنند. مثلا همین ماجرای آقای رویانیان، خوب اگر تیم خصوصی می شد که دیگر نمی توانستند اینقدر او را اذیت کنند که با این عملکرد بخواهد برود.

مدیر عامل اسبق سرخ پوشان همچنین علل استعفا رویانیان گفت: این را باید خود او توضیح دهد اما مشخص بود که او از سمت وزارت ورزش حمایت نمی شد.

وی که پیش از این سابقه مدیریت در پرسپولیس را داشت در ادامه صحبت هایش درباره کنار رفتن خودش از این سمت گفت: رفتن من از ورزش سیاسی بود. وقتی که مدیر عامل شدم برنامه پنج ساله دادم و این برنامه هم می توانست موفق شود، اما بعد از دو سال آقای مهرعلیزاده اعلام کرد که می خوهد کاندید ریاست جمهوری شود و به همین خاطر گفت درست نیست تو در این باشگاه بمانی. به همین خاطر مرا برکنار کردند.

غمخوار در پایان درباره خبر حتمی شدن واگذاری پرسپولیس و استقلال در اردیبهشت ماه گفت: از این حرف ها نزدیک انتخابات زیاد زده می شود. تا عمل به این قضیه خیلی راه مانده است. شاید یکی از دلایلی که برای واگذاری تعلل می کنند این باشد که اقایان فکر می کنند شاید بلایی که سر تیم های خصوصی آمد سر این دو تیم هم بیاید. اما این اشتباه محض است، این دو تیم سرمایه هایی دارند به نام هوادار و مطمئن باشید بعد از خصوصی سازی با جایگاه شان می رسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)