پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:‌ امروز به عنوان یک هوادار و برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه حاضر شدم.

اکبر غمخوار‌ در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: به عنوان یک هوادار تیم ملی امروز به ورزشگاه آمدم تا از تیم محبوب کشورم با تشویقم حمایت کنم. امیدوارم با توجه به نتیجه خوبی که امروز در بازی دیگر این گروه کسب شد با پیروزی مقابل تیم لبنان بتوانیم به جام جهانی برویم.

وی عنوان کرد: در قطر هم حضور داشتم و با عنوان یک حامی تلاش کردم به تیم ملی کمک کنم. امیدوارم مقابل لبنان به یک پیروزی قاطع دست یابیم تا با کسب تساوی مقابل کره بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای به جام جهانی صعود کنیم.

غمخوار در مورد وضعیت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران باید حرفه‌ای شود و تا زمانی که این اتفاق نیافتد مشکلات وجود دارد. امسال مجلس قوانین خوبی وضع کرده و امیدوارم باشگاه‌ها با حرفه‌ای شدن به سمت خودکفایی بروند تا فوتبال که یک صنعت بزرگ است را در ایران داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا قصد بازگشت به فوتبال را دارد، عنوان کرد: من همیشه در فوتبال و ورزش هستم و هوادار فوتبال هستم، هرکجا که لازم باشد کمک خواهم کرد.

غمخوار در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان برای پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم او امسال بتواند نتیجه بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)