مرجع خبری پرسپولیس :  رئيس سابق كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: خطا روي مهاجم پرسپوليس پنالتي بود و دروازه‌بان استقلال نيز مي‌توانست اخراج شود.

 

سيدرضا غياثي در مورد صحنه مشكوك به پنالتي پرسپوليس در دربي 70 اظهار داشت: بازيكن پرسپوليس پس از ورود به محوطه جريمه با دروازه‌بان استقلال تك به تك شد كه محمدي مانع پيش‌روي رضايي شد و اين صحنه يك پنالتي مسلم بود. در مورد جريمه شخصي درواز‌‌ه‌بان استقلال هم بايد بگويم كارت زرد حتمي بود اما محمدي حتي مي‌توانست اخراج هم شود.

وي ادامه داد: اين صحنه در نقطه كور داور اتفاق افتاد و كمك داور اول بايد به او كمك مي‌كرد كه متاسفانه كمك داور در اين صحنه كمكي به قضاوت مسابقه نكرد.

غياثي در مورد اينكه انتخاب محسن تركي بعد از قضاوت دوباره اين داور در دربي انتخاب مناسبي بود يا نه گفت: به عقيده من كميته داوران بهترين گزينه خود را براي داوري دربي پايتخت انتخاب كرد.سعيد مظفري‌زاده در ديدارهاي گذشته استقلال و پرسپوليس اشتباهاتي داشت و تركي بهترين گزينه بود. مهم نيست كه تركي دو مرتبه ديگر هم اين بازي را سوت زده بود.

رئيس سابق كميته داواران با اشاره به پيشنهاد خود به حسين عسگري براي استفاده از داور خارجي در دربي 70 گفت: نبايد زياد بر روي مليت گرايي در قضاوت دربي تاكيد كنيم. من به عسگري پيشنهاد دادم از داور خارجي براي اين مسابقه استفاده كند و مطمئنم او نظرم را به فدراسيون منعكس كرده است.نبايد براي اين مسابقه كه خيلي هم حساس است زياد بر روي مليت گرايي تاكيد كنيم. بايد از داوري استفاده كنيم كه كمترين مشكل را براي فوتبال و فدراسيون ايجاد كند. در شرايط كنوني فوتبال بهتر بود كه يك داور خارجي اين بازي را سوت مي‌زد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)