پويول کاپيتان بارسلونا پس از آسيب ديدگي در جريان بازي مقابل بنفيکا به مدت شش هفته قادر به همراهي تيمش نخواهد بود.

وي در جريان اين مسابقه که سه شنبه شب در شهر ليسبون پايتخت پرتغال برگزار شد، آرنجش در رفت و به اين ترتيب مسابقه هفته آينده ال کلاسيکو برابر رئال مادريد را از دست خواهد داد.

اين بازيکن 34 ساله در اين مسابقه که در چارچوب رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا برگزار شد و بارسلونا در آن با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيد، به شدت بر روي بازويش روي زمين افتاد و از ناحيه آرنج آسيب ديد.

پويول بعد از اين اتفاق، بلافاصله براي درمان به بيمارستان منتقل شد.

وي قرار است پس از بازگشت به اسپانيا، يکبار ديگر تحت معاينه قرار بگيرد اما برآوردهاي اوليه نشان مي دهد او احتمالا شش هفته تا سه ماه قادر به بازي نباشد.

پويول هنگامي که براي درمان به بيمارستان منتقل شده بود، از روي تخت بيمارستان در توئيتر از هواداران خود و کادر پزشکي بيمارستان تشکر کرد.

برخي از اعضاي تيم از جمله سرمربي بارسلونا نيز نسبت به اين اتفاق اظهار نظر کرده اند.

ويلانووا با اشاره به دو مصدوميت قبلي پويول  از ابتداي فصل گفته که پويول بدشانسي آورده است.

وي گفت: چنين اتفاقاتي مي افتد اما نه به زودي. غيبت او ضربه بزرگي به تيم است و موجب مي شود از بازيکناني استفاده کنيم که نياز به استراحت دارند.

ماسکرانو نيز گفت: در شرايط خوبي هستيم اما غيبت پويول ضربه بزرگي است. روي او حساب مي کرديم چون بازيکن بسيار مهمي است. نمي توان غيبت او را توضيح داد.

دروازه بان بارسلونا هم اظهار داشت: قدرت روحي پويول به او کمک خواهد کرد که زودتر برگردد. او قوي است. پويول تازه از مصدوميت برگشته بود اما دوباره آسيب ديد. با وجود اين، او قوي ترين مردي است که من مي شناسم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)