مرجع خبری پرسپولیس : كاروان تيم فوتبال پرسپوليس در غياب مسئولان اين باشگاه وارد اهواز شدند.


تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله نيمه نهايي و در يكي از حساس‌ترين ديدارهاي جام حذفي فردا در اهواز به مصاف فولادخوزستان مي‌رود، از همين رو كاروان تيم فوتبال پرسپوليس با 20 بازيكن ساعت 14:40 امروز از فرودگاه مهرآباد راهي اهواز شد.

 

در اين سفر فقط بيك‌محمدلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس حضور داشت و ساير مسئولان تيم را همراهي نكردند.

 


 

* بازيكنان پرسپوليس هنگامي كه به فرودگاه مهرآباد آمدند، از سوي تعدادي از هواداران محاصره شدند و بازار امضا و عكس آنقدر داغ بود.

* كاروان پرسپوليس براي سفر به اهواز با كمبود بليت مواجه شدند و براي 4 بازيكن پرسپوليس بليت تهيه نشده بود، اما خيلي سريع محمود خوردبين، سرپرست تيم بليت‌هاي مورد نياز را خريداري كرد تا همه اعضا همراه با كاروان راهي اهواز شوند.

* جواب دادن سؤالات هواداران توسط دايي نيز در فرودگاه مهرآباد در نوع خود جالب بود.

* كاروان پرسپوليس ساعت 14:25و با 10 دقيقه تاخير وارد فرودگاه اهواز شد. نكته جالب اين بود كه هيچ فردي براي استقبال به فرودگاه نيامده بود.

* بازيكنان پس از اينكه به هتل پارس رسيدند، دقايقي دايي براي آنها برنامه‌هاي كاري خود را تا قبل از بازي فردا تشريح كرد و در ادامه بازيكنان به اتاق‌هاي خود رفتند.

* سرخ‌پوشان پايتخت در هتل پارس مستقر شدند.

* اعلام اسامي تيم ملي از سوي كارلوس كي‌روش و حضور 9 پرسپوليسي به اردو، شور و حال خاصي را ميان بازيكنان پرسپوليس به وجود آورد و هر فرد نظر خود را درباره اين انتخاب كي‌روش اعلام كرد. 9 بازيكني كه به اردوي تيم ملي دعوت شدند بسيار خوشحال بودند و با نشاط وارد هتل پارس شدند.

* قرار است با دستور دايي ساعت 20:30 دقيقه امشب فيلم‌هاي بازي فولاد خوزستان آناليز شود.

* در حاشيه سفر فيلم بازي پرسپوليس و سپاهان به برخي از بازيكنان كه خواستار اين فيلم شده بودند داده شد.

* همچنين قرار است ساعت 10 امشب جلسه بين بازيكنان و كادر فني برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)