خبرگزاری پرسپولیس : اظهارات عجیب و ناداوری های متعدد به نفع استقلال صدای کارشناسان و مسئولان غیر پرسپولیسی را هم در آورده است.

علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال روز گذشته پس از اظهارنظر رضا غياثي كارشناس داوري كشورمان كه به ضرر استقلال بود عليه او مصاحبه كرد و مدعي شد كه اين حرف‌ها در شان او نبوده و حتي پا را فراتر گذاشت و مدعي شد هر وقت با او تماس مي‌گرفتند ايشان دستشويي بوده!

رضا غياثي كه از صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده ناراحت بود عليه او موضع گرفت كه با هم مي‌خوانيم:

*گويا هر وقت آقاي فتح‌الله‌زاده با شما تماس گرفته شما دستشويي بوديد؟
نمي‌دانم چه بگويم. اصلا ايشان شماره تلفن خانه يا موبايل من را دارد كه چنين حرفي مي‌زند؟ تا به امروز كه با شما حرف مي‌زنم يك بار فتح‌الله‌زاده به من زنگ نزده است. حالا چطور چنين ادعايي مي‌كند را نمي‌دانم؟!

*ايشان مدعي هستند عليه تيم ايشان كارشناسي كرده‌ايد؟
ببينيد مگر من تا به حال در كار ايشان دخالت كرده‌ام كه ايشان در كار من دخالت مي‌كند؟
من نمي‌توانم به خاطر خوشامد ايشان دروغ بگويم. وقتي پنالتي بوده بايد بگويم پنالتي نبود. آيا من تا به حال گفته‌ام فتح‌الله‌زاده بلد نيست مديريت كند؟! متاسفانه او با اين حركت و صحبت‌هايش خودش را نشان داد.

*ايشان مدعي هستند كه شما دانش كمتري نسبت به ساير كارشناسان داريد؟
ببينيد آنقدر كه من به آقاي عسگري نزديك هستم و ايشان من را قبول دارد فتح‌الله‌زاده به او نزديك نيست. من نظر خودم را گفته‌ام و به آن اعتقاد دارم.

*مشكل اين است كه خيلي ناراحت شديد؟
ايشان ادعای مسلماني دارد ولي يك مسلمان به كسي توهين‌ نمي‌كند. از شواليه فوتبال بعيد است در مورد يك داور پيشكسوت اينطوري حرف بزند. فتح‌الله‌زاده يادش رفته كه اولين بار در مسابقات مقدماتي جام‌جهاني 94 با سفارش و اصرار آقاي شعباني‌ مدير دنياي ورزش به آقاي صفي‌زاده كنار تيم به عنوان خبرنگار به قطر آمد و مدام كنار ما بود كه كار ياد بگيرد و بعد ديد كه فوتبال خوب است مزه كرد و ديگر از آن بيرون نرفت. من تا به حال به او توهين نكرده بودم در ضمن به من وصله استقلالي و پرسپوليسي نمي‌چسبد چرا كه من دارايي چي بودم اگر به نفع او و تيمش حرف مي‌زدم حتي آدم خوبي بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)