ستاره باتجربه چلسی شانس حضور دراردوی تیم ملی کشورش در مصاف با مونته نگروو لهستان را نخواهد داشت و کئیران گیبس جانشین او خواهد بود.

اشلی کول مدافع باتجربه باشگاه چلسی قادر به همراهی تیم ملی انگلیس در دو بازی باقی مانده اش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 قاره اروپا مقابل مونته نگرو و لهستان نخواهد بود و طبق اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، او به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده از میادین ورزشی به دور است و کئیران گیبس جانشین او در اردوی سه شیر خواهد بود.

این در حالی است که نام اشلی کول در لیست 23 نفره روی هاجسون قرار داشت ولی مصدومیت اشلی کول از ناحیه دنده در جریان بازی یکشنبه شب تیمش مقابل نورویچ که با برد 1-3 آبی های لندن به پایان رسید باعث شد تا او قادر به همراهی تیم ملی کشورش نباشد و حالا کئیران گیبس جانشین او خواهد بود.

کول که در ماه سپتامبر در بازی با اوکراین صدو پنجمین بازی ملی اش را انجام داد، روز دوشنبه از ناحیه دنده مورد تست اسکن قرار گرفت ولی با این وجود مدت دقیق غیبت او مشخص نشد.

درپایان بازی یکشنبه شب ژوزه مورینیو درباره تعویض کول و شدت صدومیت او گفت:« اشلی از ناحیه دنده کمی احساس درد می کند ولی من به خاطر تصمیمی تاکتیکی او را از زمین بیرون کشیدم و متوجه مشکل دنده اش نبودم.»

انگلیس در حال حاضر در صدر جدول گروه اچ قرار دارد و تنها یک امتیاز از اوکراین رده دومی بیشتر کسب کرده.این دو تیم در ماه سپتامبر مقابل یکدیگر به تساوی 1-1 دست یافتند. انگلیسی ها برای قطعی کردن صعودشان به جام جهانی 2014 باید در هر دو بازی باقی مانده به پیروزی برسند.

شاگردان هاجسون روز جمعه میزبان مونته نگرو هستند و در روز 15 اکتبر در ومبلی مقابل لهستان قرار می گیرند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)