مرجع خبری پرسپولیس: به دليل عدم حضور بازيكن پرسپوليس در اردوي تيم فوتبال اميد بازيكني از استقلال جايگزين وي شد.

 

24 بازيكن دعوت شده به اردوي تيم اميد براي مسابقات مقدماتي المپيك لندن تا ظهر امروز بايد خود را به مربيان معرفي مي كردند. تاكنون 18 بازيكن در هتل المپيك خود را معرفي كرده اند و شماري ديگر نيز در راه هستند.

از بين دعوت شدگان حميد علي عسگر بازيكن پرسپوليس به دليل در پيش بودن سفر اين تيم به تركيه در اردوي تيم اميد حاضر نشد. حبيب كاشاني سرپرست اين باشگاه در تماسي با هومن افاضلي كه آغاز كننده تمرينات تيم اميد است، اجازه علي عسگر را گرفته تا در اين اردو نباشد.

 

مربيان تيم اميد هم به جاي علي عسگر از فردين عابديني فر بازيكن جوان استقلال دعوت به عمل آوردند تا در اردوي تيم اميد حاضر شود. اين بازيكن امروز خود را به مربيان معرفي كرد.

كمال كاميابي نيا بازيكن تيم راه آهن ديگر بازيكني است كه امروز خود را به مربيان معرفي نكرده است. وي در تماسي با بيژن طاهري مربي اميدها عنوان كرد باشگاه به وي اجازه نمي دهد در اردوي تيم اميد حاضر باشد.
تيم راه آهن چهارشنبه هفته جاري مي خواهد به اردوي امارات برود و از امروز به بازيكن خود اجازه نداده تا در اردوي تيم اميد باشد.

ملي پوشان اميد كه بايد خود را براي اولين بازي خود در تاريخ 4 اسفند مقابل قرقيزستان آماده كنند امروز به تمرين ريكاوري مي پردازند و فردا در دو نوبت تمرينات را پيگيري مي كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)