کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را رد کرد و جریمه نقدی جواد نکونام را کاهش داد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف آرای جدید خود را منتشر کرد:

* درباره استیناف مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت بازیکن مذکور به شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی به دلیل انجام مصاحبه بعد از بازی پیکان و استقلال و بیان مطالبی توهین‌آمیز به ارکان فدراسیون فوتبال داده شده بود با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده است و مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

با این اوصاف مهرداد محمدی قطعاً در دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در هفته ششم بیست‌وچهارمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور غایب خواهد بود.

* درباره استیناف باشگاه استقلال ایران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال به پرداخت 50 میلیارد ریال جریمه نقدی و آقایان سیدحسین حسینی و روزبه چشمی بازیکنان تیم فوتبال به پرداخت هر یک دو میلیارد و 500 میلیون ریال و باشگاه استقلال به جهت مسئولیت تضامنی تخلف نامبردگان، به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی به لحاظ مصاحبه علیه مقامات رسمی مسابقه و اظهارات خلاف واقع نظر به اینکه اولاً دستورالعمل هیئت رئیسه سازمان لیگ که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است درباره تکرار تخلف در مرحله سوم، متخلف را صرفاً مشمول چهل میلیارد ریال جریمه دانسته است، لذا تشدید جریمه نکونام مخالف مندرجات دستورالعمل است و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده است و مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با اصلاح جریمه نکونام به 40 میلیارد ریال دادنامه تجدیدنظر خواسته در سایر قسمت‌ها عیناً تأیید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

* در مورد استیناف باشگاه پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر پرداخت مبلغ 20 میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال از طریق انجام مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس – هوادار با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)