مدافع راست الوحده امارات به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

سایت «الامارات الیوم» خبر داد تین کات سرمربی الوحده به محض ورود به هند اولین تمریناتش را پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.

سرمربی هلندی فیلم های بازی های سابق پرسپولیس را تماشا کرد و به صورت ویژه به آنالیز سبک بازی سرخ پوشان پایتخت پرداخت. بعد اولین تمرین مشخص شد محمد برغش مدافع راست تیم به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی اول مقابل تیم پرسپولیس ایران بازی کند و در این بازی غایب خواهد بود.

عامر الصیعری سرپرست تیم الوحده در مصاحبه با نشریه «البیان» امارات، گفت: الوحده تیم بزرگی است و اهداف بزرگی دارد. ما برای گردش به هند نیامدیم. اگرچه فرمت صعود نسبت به گذشته فرق کرده و تیم های صدرنشین به همراه ۳ تیم برتر ۵ گروه به مرحله بعد صعود می کنند ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا صعود کنیم.

وی افزود: الوحده توانایی صعود به مرحله بعد را دارد. مخصوصا اینکه ما دو سال پیش با هدایت تین کات به مرحله حذفی راه پیدا کردیم و در این فصل نیز امیدواریم به مرحله بعد صعود کنیم. ما قبلا با پرسپولیس و الریان قطر بازی کردیم و شناخت خوبی از این دو تیم داریم. کادر فنی، تیم گوای هند را نیز زیرنظر دارد و این تیم را خیلی خوب آنالیز می کند تا راه برای صعود ما هموار شود.

دیدار پرسپولیس با الوحده چهارشنبه به میزبانی هند برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)