ستاره ملی‌پوش بارسلونا اعتراف کرد کهکشانی‌ها مرتکب اشتباه بزرگی خواهند شد اگر بخواهند برای خرید بال ولزی تاتنهام ۱۰۰ میلیون پوند بپردازند.

سسک فابرگاس در خصوص اخبار منتشر شده اخیر در رسانه‌های اسپانیا درباره تصمیم سران رئال مادرید برای جذب گرث بیل اظهار داشت: خرج 100 میلیون پوند برای خرید بیل احمقانه است. من نمی‌دانم چطور یک باشگاه می‌تواند چنین پولی را صرف خرید یک بازیکن کند. بیل بازیکن بزرگی است اما باید دید آیا رئال مادرید واقعا قصد انجام این کار را دارد و اینکه او در آنجا چگونه کار خواهد کرد.

فابرگاس 26 ساله در ادامه تاکید کرد قصد ترک بارسلونا را ندارد و هیچ پیشنهادی هم از تیم‌های انگلیسی برای بازگشت به لیگ برتر دریافت نکرده است. او افزود: مردم زیاد حرف می‌زنند اما حقیقت این است که هیچکس با من تماس نگرفته است. من می‌خواهم در بارسلونا موفق باشم. رویایم بود که اینجا بازی کنم و حالا می‌خواهم تلاش کنم تا موفق باشم و تا زمانی که می‌توانم در این تیم بمانم.

کاپیتان پیشین آرسنال در خاتمه درباره بحث‌های مطرح شده در خصوص احتمال بروز اختلاف میان نیمار، ستاره جدید بارسلونا و لیونل مسی در ترکیب بارسلونا تصریح کرد: چنین بازیکنان بزرگی همیشه خودشان را کنترل می‌کنند. مسی 4 دوره توپ طلا را برده و بهترین بازیکن تاریخ است. فقط کسانی که هر روز مسی را می‌بینند می‌دانند او اهل پرداختن به حاشیه‌ها نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)