پرسپولیس نیوز : در برنامه شب گذشته نود مشخص شد استقلال تیم های سایپا و پیکان را با کمک اشتباهات داوران برده است و در مسابقه تیم پرسپولیس برابر ملوان نیز اشتباهات داور به ضرر این تیم بود.

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود در مورد مسابقه سایپا برابر استقلال اعلام کرد: امیرحسین صادقی بی محابا و با استوک کف پای خود به سینه بازیکن سایپا زد و در محوطه جریمه باید یک خطای پنالتی اعلام شده و صادقی اخراج می شد. وی کارت زردهای اول و دوم و به تبع آن اخراج کرار جاسم را صحیح تشخیص داده و گفت کنترل آقای کرار خیلی سخت است و سال های سال است او در ایران این طور بازی می کند و رفتار حرفه ای از خود نشان نمی دهد.
 

گل پیکان به اشتباه مردود شد / وقت های تلف شده زیاد بود
اما این کارشناس داوری درمورد اتفاقات متعدد داوری در مسابقه پیکان برابر استقلال گفت: در این بازی در نیمه اول آفساید آرش برهانی در موقعیت حمله به اشتباه اعلام شد. در صحنه تکل بازیکن پیکان روی پای سجاد شهباززاده وی توپ را زد و پنالتی اتفاق نیفتاد. اما در آخرین دقایق نیمه دوم پیکان گل صحیحی به ثمر رساند که نمی دانم به چه دلیل داور عجله کرد و مردود اعلام شد، چراکه این وحید طالب لو بود که در این صحنه با مهاجم پیکان قاطی کرد و خطایی از سوی مهاجم رخ نداد. همچنین در بررسی زمان های تلف شده بازی که از سوی داور ۵ دقیقه اعلام شده و در همین دقایق استقلال به گل برتری دست پیدا کرد مشخص شد این بازی ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه وقت تلف شده در نیمه دوم داشته است.

 

 

به نظر محمد فنایی کارشناس داوری برنامه در مسابقه پرسپولیس برابر ملوان در نیمه اول برخورد توپ با دست مدافع ملوان طبیعی بود و خطای پنالتی نبود. در نیمه دوم اما مدافع ملوان با دستش در محوطه جریمه عالیشاه را هل داد که داور از اعلام پنالتی پرسپولیس خودداری کرد. اعلام خطای پنالتی و اخراج دروازه بان در انتهای مسابقه از سوی محسن ترکی صحیح بود اما به دلیل بیرون آمدن مازیار زارع از روی خط هنگام پنالتی ضربه باید تکرار می شد که در این صحنه کمک داور باید داور را یاری می کرد.
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)