خبرگزاری پرسپولیس : مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد گفت: او می‌توانست در تابستان راهی اروپا شود اما همه چیز به پایان فصل موکول شد.

محمود فاضلی در خصوص آخرین وضعیت ترانسفر کریم انصاری‌فرد به اروپا اظهار داشت: من در روزهای گذشته با رویانیان و کریم انصاری‌فرد صحبت‌هایی داشتم و پس از مشورت‌هایی که حتی با گل‌محمدی نیز انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که تا انتهای فصل بهتر است انصاری‌فرد به پرسپولیس کمک کند.

وی افزود: در صورتی که اگر اتفاق خاصی برای ترانسفر انصاری‌فرد در طول نیم‌فصل دوم بیفتد با نظر مدیرعامل و مربی این کار را خواهیم کرد البته فعلاً نظر این است که او در انتهای فصل در پرسپولیس بماند.

فاضلی در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها می‌گویند انصاری‌فرد دنبال بازار گرمی است، اظهار داشت‌: من به همه می‌گویم بازارگرمی برای انصاری‌فرد هیچ معنایی ندارد. یک ماه پیش گفتم با توجه به اینکه من با مسئولان، بازیکنان و حتی مدیران دورتمند آلمان بسیار نزدیک هستم اما او پیشنهادی از این تیم ندارد انصاری‌فرد در تابستان هم می‌توانست به اروپا بیاید اما نشد همین الان هم او پیشنهادهای خوبی دارد اما توافق شده 6 ماه دیگر در پرسپولیس بماند و برای این بازیکن خوب ایرانی نباید شایعه بازارگرمی درست کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)