پیشنهاد پرسپولیس در مورد رحمتی را بررسی می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر برنامه های علی کریمی گفت : این بازیکن به خاطر صد ملیون تومان از پیراهن پرسپولیس نمی گذرد .

ظاهرا در باشگاه پرسپوليس و در پس پرده اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه نشانه‌اي بر تحولات در روزهاي آينده است. يكي از اين اتفاقات، موضوع مربوط به واكنش سرد پرسپوليس به علي كريمي است كه تا هفته گذشته قرار بود رل مدل امسال تيم باشد. اما با حرف‌هاي امروز صبح عباس انصاري فرد كه بعد از جلسه‌اش با محمدعلي‌آبادي مطرح شده است، به نظر بين كريمي و پرسپوليس كمي فاصله افتاده است.

محمودرضا فاضلي مديربرنامه‌هاي علي كريمي در اين باره مي‌گويد:«همانطور كه با هم قرار گذاشته بوديم پيشنهاد مالي پرسپوليس را كتبا دريافت كرديم و روي آن تصميم‌گيري خواهيم كرد.» او كه دوست ندارد درباره كم وكيف اين پيشنهاد اطلاعاتي بدهد، درباره احتمال حضور كريمي در پرسپوليس چنين مي‌گويد:«علي ثابت كرده بازيكني نيست كه به خاطر 100 ميليون يا حتي 200 ميليون از پرسپوليس بگذرد. او پارسال در شرايطي به پرسپوليس آمد كه پيشنهادهاي بسيار بهتري از تيم‌هاي عربي و اروپايي داشت.»

 به عقيده فاضلي كه مديربرنامه‌هاي مهدي رحمتي نيز هست، اين پول بايد در شأن كريمي باشد. او مي‌گويد:«پرسپوليس پيشنهاد خود درباره استخدام مهدي رحمتي را نيز ارائه داده و ما راجب آن تصميم مي‌گيريم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)