مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال هلند گفت: با غلبه بر برزيل مي‌توانم ادعا كنم تا قهرماني جهان فاصله چنداني نداريم.

 

به نقل از رويترز، برت فان‌مارويك اظهار داشت: در نيمه اول اتفاقاتي روي داد تا نتوانيم بازي حقيقي خود را انجام دهيم. پس از 25 دقيقه توانستيم به بازي واقعي خود بازگرديم و شانس آورديم در نيمه اول تنها يك گل دريافت كرديم.
وي ادامه داد: در نيمه دوم توانستيم توانايي‌هاي خود را بطور كامل نشان دهيم. مي‌توانستيم 4 يا 5 گل به ثمر برسانيم؛ اما دو گل زديم و با همين دو گل نيز نشان داديم به قهرماني نزديك هستيم.
اين مربي افزود: گريگوري فان در ويل در نيمه اول كمتر توانست خودي نشان بدهد و در سايه حريف بود؛ اما در نيمه دوم حضوري بسيار پررنگ در زمين داشت و نقش بسزايي در كسب موفقيت تيم ايفا كرد.
وي ادامه داد: پيش از آغاز جام گفتم و حالا نيز تكرار مي‌كنم كه ما اينجا هستيم تا فاتح جام‌جهاني شويم.برخي از مردم وقتي اين حرف را چند هفته قبل شنيدند، ما را مسخره كردند، ولي مي‌توانيم به راه‌مان تا فينال پيروزمندانه ادامه دهيم.
تيم هلند امروز عصر در بازي يك چهارم نهايي جام‌جهاني پس از آنكه در نيمه اول يك بر صفر از برزيل عقب افتاد، در نيمه دوم به بازي برگشت و 2 گل زد تا به جمع 4 تيم پاياني راه يابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)