مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از وضعیت اقتصادی در فوتبال گفت: دستمان را بسته‌اند و به ما می‌گویند پرواز کن.

  •  
  •  
  •  

علی فتح‌الله‌زاده که امروز به همراه محمد رویانیان در برنامه زنده ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داد.

این گفت‌وگو که در برخی از دقایق به شوخی و مزاح هم کشیده شد، باعث شد تا مدیران دو باشگاه پرطرفدار تهرانی در برخی از دقایق علیه یکدیگر صحبت کنند.

علی فتح‌الله‌زاده در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص ماشینی که در اختیار امیرحسین صادقی قرار داده است، اظهار داشت: اول از همه توضیح بدهم که زمانی با ماشین لکسوس به نهاد ریاست جمهوری می‌رفتم که دوستان گفتند آقای احمدی‌نژاد از این موضوع ناراحت می‌شود من هم گفتم من هر چه دارم رو راست می‌گویم و مثل بعضی‌ها نیستم که با پراید به محل کارشان بروند و با ماشین لنکروز در جاده‌های شمال ویراژ بدهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: صادقی 3 ماه پیش نزد من آمد و به من گفت که اگر قصد دارم ماشینم را بفروشم او خریدار است، من هم وسواس دارم و همه چیز را تمیز نگه می‌دارم، دیروز که او نزد من آمد گفت که برای تمدید قرارداد چقدر پول می‌دهید که من هم گفتم پولی ندارم ولی از تو انتظار دارم که کمی صبر کنی، او هم با ما قرارداد سفید امضا کرد و وقتی دیدم اینگونه معرفت به خرج داد ماشینم را به او دادم.

به گزارش فارس، در ادامه برنامه ورزش و مردم صحبت‌هایی مبنی بر اظهارات کامبوزیا علیه علی دایی مطرح شد که فتح‌الله زاده در این باره گفت: تصور نمی‌کنم که رئیس فدراسیون شطرنج علیه دایی صحبت کرده باشد.

فتح‌الله زاده در ادامه در خصوص اظهارنظری که پیرامون چک کشیدن برای بازیکنانش، گفت: بازیکنان پرسپولیس از پورشه لذت می‌برند و بازیکنان استقلال هم با چک‌‌های برگشتی من. من پارسال 15 بمب خریدم و امسال هم در حال تعمیر آنها هستم.

وی در خصوص اینکه چگونه این هزینه‌ها را انجام می‌‌دهد در حالی که پولی ندارد، گفت: بدهی‌های ما هنوز مانده است، دیروز حنیف عمران‌زاده مصاحبه کرد و گفت که می‌خواهد قراردادش با استقلال را برهم بزند و به همان تیم‌هایی برود که (آهن) می‌دهند، اما او گفت که نمی‌داند چه اتفاقی افتاده که قراردادش را تمدید کرده اما انصافا به خاطر بدهی‌ها خوابم نمی‌برد و دیدید که استعفا دادم و 10 روز رفتم و هیچکس جلو نیامد تا کار را تحویل بگیرد.

وی تأکید کرد: نمی‌دانم چرا مدیری که اینقدر موفق است را می‌کوبند و دوست دارند او برود. من اگر اینجا را دوست نداشتم ماشینم را نمی‌دادم، اما برایتان توضیح می‌دهم که یکی از قضات حکمی را صادر کرده که مربوط به توقیف اموال من است. یکی از بازیکنان چک من را برگشت زده و حکم توقیف اموالم را گرفته است اما شما بگویید اگر برای استقلال بازیکن نگیرم چه کار کنم؟!

وی تأکید کرد: 90 درصد بازیکنان به جز 2 -3 نفر مطالبات فصل گذشته شان را گرفته‌اند، اما همین پرداختی‌ها را قرض کردم، یک بار 20هزار دلار قرض کردم و نماینده آقایان مقابل دفتر ما آمد و بیچاره‌مان کرد، اما قبول کنید هر کار اقتصادی که می‌خواهیم انجام دهیم آقایان نمی‌گذارند اتفاق بیفتد. مثلا پارسال سیم‌کارتی را ارائه کردیم که گفتند دروغ است اما در همین فرودگاه امام خمینی سیم‌کارت خارجی می‌فروشند. حالا منتظر هستم که دوستان در دولت جدید بیایند و این سیم‌کارت را راه‌اندازی کنند. برخی از دوستان در مخابرات اجازه نمی‌دادند که ما این سیم‌کارت را راه‌اندازی کنیم اگر آقایان بدانند که در ارائه سیم‌کارت به مردم هزار میلیارد تومان پول است هیچ‌وقت جلوی ما را نمی‌گیرند. این می‌تواند یک بنگاه اقتصادی برای ما باشد اما دستمان را می‌بندند و می‌گویند پرواز کن.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حضور قاضی، نوری و نیکبخت که قبلا در پرسپولیس بازی می‌کردند، گفت: آقای رویانیان که مدیر پرسپولیس است ناراحت نیست چرا شما ناراحتید؟

مجری برنامه ورزش و مردم گفت: من به خاطر چک‌هایی که به این بازیکنان می‌دهید ناراحتم که فتح‌الله‌زاده پاسخ داد: شما ناراحت نباش، اگر به زندان بروم رویانیان به ملاقاتم می‌آید البته هر چه می‌گردند از من اموال پیدا نمی‌کنند و همه‌اش اموات است!

به گزارش فارس، فتح‌الله‌زاده در خصوص مصاحبه پرویز مظلومی در یکی از سایت‌ها گفت: احتمالا سایت مدال‌نیوز، پدال‌نیوز بوده که علیه من گاز داده و مطلب نوشته است، اما از شوخی گذشته فداکاری که مظلومی در حق ما انجام داد کمتر مربی نشان داد. من شرمنده پرویز مظلومی هستم و او بالای 300 میلیون از ما طلبکار است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پول‌های کلانی که در برخی از باشگاه‌ها رد و بدل می‌شود، تأکید کرد: رویانیان یکی از راهکارها را گفت، اما من می‌گویم همین وزارت ورزشی که سالی 10 میلیارد به ما می‌دهد حداقل در عرض یک سال صد میلیارد را به ما پرداخت کند و بعد از 10 سال این پول را از ما بگیرد. من سردمدار خصوصی‌سازی در ایران هستم و بارها گفته‌ام که اگر می‌خواهید این موضوع رونق بگیرد اول استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند، باشگاه‌های ملوان، راه‌آهن چون عقبه استقلال و پرسپولیس را ندارند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: زمانی که زمین کمپ را گرفتم 20 میلیارد قیمت داشت اما حالا قیمت آن 150 میلیارد تومان شده است. اگر اجازه داشتم این زمین را می‌فروختم و در کیلومتر 20 تهران – کرج زمینی به مبلغ 20 میلیارد تومان می‌خریدم و یک استادیوم 35 هزار نفری تأسیس می‌کردم حتی با ترکیه‌ای‌ها صحبت کردم که در عرض 14 ماه این استادیوم را به ما تحویل بدهند اما وقتی به حرف ما گوش نمی‌دهند مجبوریم بخندیم و حرفی نزنیم.

به گزارش فارس، خسرو ابراهیمی که از بحث واگذاری آهن به بعضی بازیکنان در این برنامه ناراحت شده بود طی تماس تلفنی از این موضوع ابراز ناراحتی کرد که فتح‌الله‌زاده گفت ما که اسمی از باشگاه نیاوردیم، اتفاقاً ذوب‌آهنی‌ها هم مثل ما بیچاره هستند و من ابراهیمی را به عنوان یک مدیر باشخصیت می‌شناسم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه او چند روز پیش رحمتی و نکونام را آشتی داده، گفت: آنها قبل از این با هم آشتی کرده بودند و وقتی رحمتی آمد قرارداد امضا کند نکونام هم وارد اتاقم شد و اتفاقا با هم عکس یادگاری گرفتیم.

وی در خصوص اینکه پس چرا نکونام که قرارداد دو ساله دارد قصد رفتن به تراکتورسازی را داشت، گفت: قرارداد ما به این گونه بود که اگر برای سال دوم بر سر مسائل مالی توافق نکنیم او می‌توانست از تیم جدا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)