مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با رویانیان قهر نیستم و فقط برای داغ شدن صحبت‌ها گاهی این مسائل به وجود می‌آید.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از جلسه رسیدگی به وضعیت باشگاه‌های بدهکار گفت: قرار شد با پیشنهادی که دادیم 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها در سازمان لیگ به این بدهی‌ها اختصاص بگیرد و از محل آن این پول پرداخت شود.

من سال قبل نیز این پیشنهاد را داده بودم و حسن‌زاده در جریان این مسئله نبود، به همین خاطر ما را دارای بیشترین بدهکاری معرفی کردند در حالی که از سال قبل تا الآن یک و نیم میلیارد تومان پول بدهی پرداخت کرده‌ایم.

وی در مورد مشکلی که با رویانیان پیدا کرده بود، عنوان کرد: ما با رویانیان قهر نیستیم. با توجه به تعطیلی مسابقات برای داغ کردن تنور صحبت‌ها این مسائل مطرح شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده او شوخی می‌کند اما فتح‌الله‌زاده جدی می‌گیرد، گفت: اتفاقاً برعکس است. من با رویانیان شوخی می‌کنم اما او جدی می‌گیرد. وقتی رویانیان راه می‌رود، واقعاً متوجه نمی‌شوم که او دارد می‌رود یا می‌آید.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه قبل از برگزاری این جلسه نشستی با کفاشیان و جواد نکونام داشته است، خاطرنشان کرد: جواد نکونام با توجه به اینکه کاپیتان تیم ملی است، برای هماهنگی برخی موضوعات در خصوص بازی امشب آمده بود. برخی سوءتفاهامات پیش آمده که به زودی آنها را برطرف می‌کنیم.

وی در مورد صحبت‌های قلعه‌نویی علیه نکونام تصریح کرد: شدت صحبت‌ها به این اندازه نبوده است. نمی‌خواهم بگویم روزنامه‌ها شیطنت می‌کنند اما پیاز داغ این موضوع را زیاد کردند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا ممکن است نکونام از استقلال جدا شود، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم این اتفاق بیافتد، باید هر دو عزیز را بیاوریم تا این مسائل برطرف شود. برخی دوستان چیزهایی به قلعه‌نویی گفتند که سوءتفاهم به وجود آمده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود، نکونام با تراکتورسازی توافق کرده است، اظهار داشت: 20 روز است که این بنده خدا می‌گوید با همه جا قرارداد بسته است اگر با ما مشکلی وجود داشته باشد و او را نخواهیم رضایتنامه می‌دهیم اما مطمئن هستیم مشکلی نیست و به زودی این مسئله حل می‌شود.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی برای پیدا نشدن جایگزین مجتبی جباری اعتراض کرده است، گفت: قلعه‌نویی اعتراض نکرده است بلکه آن روزنامه عاشق جباری این حرف را انتشار کرده است. بهتر است نام آن روزنامه را جبار سینک بگذاریم.

وی در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده فتح‌الله‌زاده که خبرنگار بوده چرا از این ادبیات استفاده می‌کند، یادآور شد: باید بپرسید مصداق صحبت‌های رویانیان چه چیزی است. او چهار مصاحبه انجام می‌دهد و من یک‌بار جوابش را می‌دهم. می‌دانید ما به چهار حساس هستیم و بعد از هر چهار بار یک‌بار جواب می‌دهیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد صحبت‌های مدیر رسانه‌ای پرسپولیس علیه او گفت: به هر حال باید دو فرد هم‌تراز صحبت کنند. درست نیست که در یک مسئله دیگران نیز خود را وارد موضوع کنند.

مدیرعامل استقلال در مورد صحبت‌های سید جلال حسینی علیه خودش از پاسخ دادن طفره رفت.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد آندرانیک تیموریان با این تیم ترکمن‌چای است، تصریح کرد: این قرارداد به نفع استقلال بسته شده است.

وی در پایان در مورد لیگ سیزدهم و شرایط استقلال عنوان کرد: امسال هم قهرمان می‌شویم و از عنوان خود دفاع می‌کنیم. اتفاقاً سیزده برای ما خوش‌یمن است و این عدد را دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)