پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه استقلال و دبیرکل کمیته ملی المپیک در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شدند.

علی فتح‌الله به همراه بهرام افشارزاده در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شدند و با علی پروین و پیشکسوتان پرسپولیس برخورد گرمی داشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فوتبال در قدیم با مرام و معرفت معنی می‌شد و در پول معنا نمی‌شد.

 

علی فتح‌الله‌زاده که در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شده بود در جمع خبرنگاران گفت: واقعیت آن است که با پروین رفاقت دیرینه دارم وقتی پروین را در لباس مربیگری دیدم یاد قدیم‌ها افتادم. آمدم که از پروین و دیگر پشکسوتان پرسپولیس تشکر کنم. فوتبال در قدیم با پول معنا نمی‌شد و در آن مرام و معرفت بود. پنجعلی را که دیدم یاد یک دفاع مستحکم افتادم. من به عنوان یک رقیب آمدم تا به این دوستان بگویم دستتان درد نکند و کار خوبی کردید.

وی ادامه داد: دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگ و پرطرفدار آسیا هستند که حتی در داشتن طرفدار به تیم‌های بزرگ جهان طعنه می‌زنند. ما با یکدیگر رقیب و رفیق هستیم و پهلوانی‌ها را باید ارج بگذاریم. بازیکنان و مربیان هم باید با هم رفیق و رقیب باقی بمانند.

مدیرعامل استقلال در مورد پیشکسوتان این باشگاه گفت: ما به اندازه یک تیم پیشکسوت در باشگاه داریم. اکثر بازیکنان بزرگ تیم در باشگاه ما پست دارند. در استقلال 20 تا 25 پیشکسوت در تیم و باشگاه ما فعالیت می‌کنند. ما هم یک تیم پیشکسوت داریم و به جباری گفتم وقتی منسجم‌تر شدند برای آنها بازی می‌گذاریم و تابستان این کار را می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد دعوت رویانیان از او برای بازی کردن گفت: ما اکنون بازیگردان شده‌ایم و بازی دیگران و دوستان را می‌بینیم و لذت می‌بریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)