مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر خیّری هست بیاید مثل پول خلعتبری پول تیموریان را که کمتر از آن است بدهد.

به گزارش فارس ، علی فتح‌الله‌زاده پس از ترک جلسه اتحادیه فوتبال در مورد این جلسه گفت: باید این مسئله حل شود، حق پرسپولیس و استقلال خیلی بیشتر است و نباید پول‌ها به این شکل پرداخت شود. نباید صدا و سیما پول‌های ما را بگیرد و بعدا به این محکوم شویم که مدیران هزینه هستیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد وضعیت‌ توپ‌های لیگ برتر و اینکه برخلاف انتقادات او حمایت کرده است، عنوان کرد: من دفاع نمی‌کنم و متخصص تشخیص صلاحیت توپ نیستم. یک مربی داشتیم که دائم می‌گفت لباس‌های ما به درد نمی‌خورد، رفتم لباس آدیداس را گرفتم و آرم آن اسپانسر تحت قراردادمان را روی آن ثبت کردم او تا لباس را دید گفت این لباس هم به درد نمی‌خورد، در شرایطی که لباس آدیداس بود، به خاطر همین می‌گویم متخصص تشخیص کیفیت توپ و لباس نیستم، شاید علی دایی که تولیدی دارد و بهتر از این موارد مطلع است حرفش درست باشد. حرف من این است که توپ‌ها را به فیفا و AFC‌ بفرستند که آنها تشخیص دهند چه شرایطی دارد. انتقاد من به رنگ توپ‌ها است چرا که این رنگ مخصوص زمستان است.

مدیرعامل استقلال در مورد معرفی سلطانی‌فر به عنوان کاندیدای حضور در وزارت ورزش اظهار داشت: سلطانی‌فر به لحاظ تجربه در این سیستم حضور داشته و مثل خیلی‌ها که سابقه نداشتند نیست. حضور این نوع مدیر یک گام به جلو است. ان‌شاء الله مجلس هر چه زودتر وضعیت وزیر ورزش را مشخص کند چرا که در آستانه تحولات بزرگی هستیم، والیبال، بسکتبال و فوتبال ما جهانی شده و استقلال نیز در آسیا حضور دارد، ان‌شا‌ء الله با انتخاب وزیر ورزش به زودی حمایت‌ها انجام می‌شود.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه پرسپولیس با شرکت همراه اول قرارداد بسته است، خاطر نشان کرد: برخی از دوستان خبرنگار که شاید تعلق خاطر به تیمی دارند نمی‌گویند ما 10 سال پیش این کار را انجام دادیم. بررسی کنید که در سال 2004 نوشابه‌ای را درست کردیم آنها چون تازه آمدند نمی‌دانند که ما قبلا این کارها را می‌کردیم، 10 سال پیش دانشجو و امیدوار رضایی در هیئت مدیره استقلال طرح سامانه‌ای را دادند که اس ام اس بزنید و درخواست کمک کنید اما امکانات نسبت به سالهای قبل بسیار پیشرفته‌تر شده ، همین الان طرحی دارم که پس از زدن هر گل به هوادارانمان اس ام اس بدهید که اگر می‌خواهند با ارسال گزینه‌ای که هزینه‌ای از آن کم می‌شود در همان لحظه گل را از طریق موبایل ببینند. مطمئنا گلی که به پرسپولیس بزنیم اکثریت بازدیدکنندگان را دارد اما گلی که به سایپا داریم از یک میلیون نفر شاید صد هزار بازدیدکننده داشته باشد.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده شخص خیری برای خلعتبری به آنها کمک کرده است، اظهار داشت: اگر چنین خیری داریم باید دست و سر او را بوسید، ما الان پول تیموریان را نداریم که یک سوم این مبلغ است. درخواست می‌کنیم یک خیر این پول را به ما هم بدهد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده به استقلال برای حفظ جواد نکونام کمک شده است، گفت: مسئول توهم کسی نیستم اگر یک ریال به ما کمک شده است آن را اعلام کنند. یک تومان به ما کسی نداده و فقط پول نکونام را اجازه دادیم از محل درآمدهای ما در سازمان لیگ پرداخت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)