مدرعامل استقلال گفت:امیر قلعه نوعی این احتمال را بدهد که شاید اطلاعات غلط به او داده باشند.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با اوج در خصوص مناظره روز گذشته قلعه نوعی و علیپور در رادیو و بحثی که درباره سونای فتح الله زاده پیش آمد، اظهار داشت:در سونای من خیلی ها رفت و آمد دارند.من نمی توانم در این مورد که آقای علیپور در سونای من حرفی علیه قلعه نوعی زده، قضاوت کنم.من فقط این را می دانم که آقای علیپور جلوی من حرفی در این خصوص که امسال می خواهد فوتبالی قلعه نوعی را زمین بزند نگفته است.

مدیرعامل استقلال افزود:از امیر خان می خواهم به این موضوع هم فکر کند که شاید اطلاعات غلط به او داده باشند.یعنی از طرف علیپور حرف غلط پیش او برده باشند.

فتح الله زاده در خصوص سونای ساختمان لارستان نیز توضیح داد:در این سونا همه می آیند و می روند.خود امیرخان هم می آید و می رود.این که اشکالی ندارد.به هر حال من می دانم که آقای علیپور آقای قلعه نوعی را قبول دارد و این را چند بار هم به خود من گفته است.اینها مسایلی نیست که به خاطرش دوستی ها را از بین ببریم.

وی خاطر نشان کرد:به نظر من با رو در رو کردن خیلی مسایل حل می شود.

فتح الله زاده در خصوص میزبانی نفت و راه آهن از استقلال در ورزشگاه تختی نیز گفت:آنجا شاید برای هواداران ما مشکلاتی درست شود اما چون شورای تأمین این تصمیم را گرفته ما هم تمکین می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)