در روزهای گذشته یکی از فن پیج های پیام صادقیان در اینستاگرام با انتشار پستی کنایه آمیز در مورد فرهاد مجیدی، دردسرهای زیادی را برای ستاره جوان پرسپولیسی ها رقم زد. عده زیادی از طرفداران تیم فوتبال استقلال که ظاهرا گمان می کردند این پیجِ فیک، صفحه رسمی پیام در اینستاگرام است با آب و تاب دادن به ماجرا سرفصلی به نام «توهین صادقیان به مجیدی» را پیش کشیدند و در فضای مجازی از هیچ توهینی به بازیکن تیم ملی امید و خانواده اش دریغ نکردند.

با توجه به سابقه توهین های مردم کشورمان در فضای مجازی که تا پیج مسی هم پیش رفتند، عجیب نیست که صادقیان در آستانه داربی چنین هجوم زشت و وحشتناکی را متحمل شود اما جای دوری نمی رود که برخی از اعضای ایرانی شبکه های اجتماعی که در حملات مجازی به درجه دکترا رسیده اند، حداقل هایی را به دانش اندک شان درباره این شبکه ها اضافه کنند و این چنین یکی از استعدادهای ویژه فوتبال کشورمان را برای گناهی که مرتکب نشده است، زیر گیوتین واژه های نازیبا نبرند.

پس از ماجرای حضور پرشمار ایرانی ها در صفحه فیس بوک لئو مسی، علی فتح الله زاده طی تصمیمی عجیب از ارسال یک عدد جمشید مشایخی به اسپانیا برای دلجویی از ستاره تیم فوتبال بارسلونا خبر داد!  حالا یک تصمیم معقول تر پیش روی مدیرعامل استقلال است و او می تواند نام صادقیان را نیز به لیست دلجویی اش اضافه کند. بد نیست دوستان شانه های پیام را نیز دریابند، هر چند پیش او دیگر نمی شود ادعا کرد که این توهین کننده ها ایرانی نیستند!

 

هواداران استقلال سابقه حمله به صفحه یکی از شبکه های فارسی زبان را نیز دارند و به نظر می رسد در این زمینه به شکوفایی رسیده اند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)