مرجع خبری پرسپولیس :  مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بعيد مي‌دانم برخي بازيكنان پرسپوليس عليه اين تيم و سرمربي‌اش فتنه كرده باشند اما در عين حال آن را تكذيب هم نمي‌كنم

 

 

حسين عبدي  با اشاره به اين كه تيم فوتبال پرسپوليس كانون توجه‌ها در هفته بيستم ليگ برتر شده است، درباره مسابقه اين تيم برابر سايپا، اظهار كرد: پس از بازي با صبا اتفاقي كه ابتدا براي پرسپوليس افتاد خوب نبود اما اتفاق بعدي يعني بازگشت علي دايي مثبت بود و مي‌تواند شرايط خوبي را براي تيم بوجود آورد. فاصله بين بازي‌ها كم است و همه در پرسپوليس اصرار داشتند تا تيم با شرايطي كه دارد به كارش ادامه دهد. اين كار درستي بود كه در نهايت انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

وي افزود: از سه شنبه به بعد وضعيت روحي تيم تغيير كرده است، پرسپوليس البته چند بازيكن محروم يعني حسين بادامكي، اميرحسين فشنگچي و حميدرضا علي‌عسگر را براي ديدار با سايپا نخواهد داشت، هرچند اگر قرار باشد بازيكنان شرايط بازي قبل را داشته باشند، چندان فرقي نخواهد كرد. در مسابقه با صبا بازيكنان پرسپوليس خودشان نبودند و اگر قانون اجازه مي‌داد نياز به هفت، هشت تعويض داشتيم.

 

 

عبدي با بيان اين كه در غياب يك روزه علي دايي در تمرينات پرسپوليس، نوع برخي تمرينات را تغيير داده، اظهار كرد: برنامه، مدت و ساعت برگزاري تمرينات از قبل پيش‌بيني شده بود اما در آن يك جلسه بنده نوع برخي تمرينات را عوض كردم چون مي‌دانستم در تمرينات بعدي كه به ريكاوري اختصاص خواهد داشت، معمولا بازيكنان همان برنامه‌هاي قبلي را اجرا خواهند كرد.

 

 

مربي پرسپوليس درباره مصاف با سايپا نيز گفت: وقتي شرايط يك تيم بزرگ كانون توجهات ليگ مي‌شود و اتفاقات آن در بزرگترين شكل انعكاس داده مي‌شود، بي‌ترديد اولين حريفش انگيزه بالايي براي رويارويي با اين تيم خواهد داشت. بازيكنان هر دو تيم در شرايط روحي متفاوتي برابر هم مي‌ايستند كه هر اتفاق مثبت يا منفي به سود يكي از آنها قابل پيش‌بيني نيست. سايپا حريف جوان و قدرتمندي است اما معتقدم اگر بازيكنان ما تا حدي مطلوبي اعتماد به نفس‌شان را حفظ كنند، مي‌توانيم به مراتب بهتر از بازي‌هاي قبل بوده و در نهايت پيروز شويم. ما سايپا را كاملا آناليز كرديم و با شناخت كامل به مصاف اين تيم مي‌رويم هرچند اين تنها بخشي از كار است و چگونگي اجرا و عملكرد بازيكنان در مرتبه مهمتري قرار دارد.

 

 

عبدي در پاسخ به اين سوال كه علت ناكامي‌هاي پرسپوليس كه اوج آن در ديدار با صبا بود را ضعف فني مي‌داند؟  گفت: در يك يا چندين شكست دلايل متعددي دخيل است، بخشي از آن مربوط به مسايل فني، بخشي شرايط روحي، رواني تيم، بخش ديگر اشتباهات فردي، داوري و… مي‌شود، اما به جرات مي‌توانم بگويم ضعف فني كمرنگ‌ترين عامل است و اين مساله كاملا از نوع تمرينات و بازي‌ها مشخص است.

 

 

وي در پاسخ به اين سوال كه در چنين حالتي، با توجه به پنج شكست پي‌درپي چه اتفاقي در ميان بازيكنان پرسپولس رخ داده است، تصريح كرد: تمام فاكتورهايي كه بيان كردم به هم چسبيده‌ هستند و مي‌توانند در همديگر اثر مضاعف هم داشته باشند. در ديدار با صبا كمتر كسي فكر مي‌كرد بازيكنان آنها بتوانند آن چنان روي ضدحملات به سمت دروازه پرسپوليس يورش بياورند. در بازي با تراكتورسازي و همين طور ديدار با صبا داوري هم تاثير زيادي در نتيجه مسابقه داشت.

 

 

عبدي با اشاره به اشتباهات داوري،‌ ادامه داد: متاسفانه اشتباهات صورت مي‌گيرد و كارشناسان هم در برنامه‌هاي تلويزيوني انگار نمي‌خواهند واقعيت را ببيند يا بگويند. آنها در تحليل‌هايشان سعي مي‌كنند اشتباهات را تعديل كنند، خب داوران ما هم كم‌اشتباهند! متاسفانه نقطه اوج ضعف داوري در فوتبال ما در بازي مس با ذوب‌آهن رخ داد كه نشان مي‌دهد يك تيم براي موفقيت با چه عوامل بايد دست‌ و پنجه نرم كند. ما با عدم اطلاع برخي داورها از قوانين هم مواجه هستيم چه برسد به اشتباهات داوري! كارشناسي‌هاي بعدي هم كه سليقه‌اي است. اگر يك داور نتواند در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و قضاوت درستي داشته باشد، پس فرق او با آدم‌هاي معمولي كه اطلاعات محدودي از داوري دارند، چيست؟

 

 

مربي پرسپوليس در واكنش به شايعات منتشر شده‌اي مبني بر عدم تمايل برخي بازيكنان به موفقيت پرسپوليس يا علي دايي كه در نهايت به بي‌انگيزگي آنها انجاميده، گفت: من هم اين موضوع را شنيده‌ام اما نه از سوي رسانه‌ها بلكه از افرادي ديگر. بعيد مي‌دانم چنين نقاط منفي در ميان بازيكنان پرسپوليس وجود داشته باشد اما در عين حال آن را تكذيب هم نمي‌كنم. اين رفتار احتمالي آن قدر پست است كه نمي‌توان آن را هضم كرد. به هر حال يك بازيكن طبق وجداني كه دارد براي كسب رزق و روزي بايد نهايت تلاش خود را براي جايي كه به آن متعهد است داشته باشد.

 

 

عبدي تاكيد كرد: نتوانستن را مي‌شود درمان كرد اما نخواستن را هيچ وقت. اين عامل هم مي‌تواند جزو فاكتورهاي ناكامي يك تيم قرار گيرد كه اگر باشد، جدي‌ترين آنها خواهد بود. در اين شرايط فاجعه براي پرسپوليس عدم نتيجه‌گيري نيست، در صورت وجود اين مشكل بايد سريعا عوامل آن را پيدا و تدبير لازم را انديشيد. فتنه مربوط به يك نفر نيست و چندين نفر را درگير مي‌كند كه آنها فقط به پرسپوليس يا شخص خاصي ضربه نمي‌زنند بلكه به سيستم كار و تماشاچيان انبوه اين تيم را مورد حمله قرار مي‌دهند. بنده بيست سال در پرسپوليس كار كردم، 18 سال بازيكن اين تيم بوده و هفت سال مداوم كاپيتان بودم. در طي اين مدت هيچ وقت چنين چيزي در پرسپوليس نديدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)