سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اعلام خبر انتقال بازی‌های تیمش به ورزشگاه سعادت شهر شیراز پیشنهاد جالبی برای بازی تیمش با پرسپولیس در این ورزشگاه 1500 نفری دارد.

محمود یاوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقال بازی‌های تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به ورزشگاه سعادت شهر، توضیح داد: تمرین‌هایمان را از امروز (یکشنبه) در ورزشگاه سعادت شهر دنبال می‌کنیم، چرا که قرار است از این پس در آنجا بازی‌هایمان را برگزار کنیم. هر دو زمین حافظیه و دستغیب برای ما ضرر دارد و در نظر داریم در ادامه فصل تمام بازی‌های لیگ برتریمان را در سعادت شهر انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به این که در گذشته نیز تیم‌هایش در این ورزشگاه بازی کرده‌اند، گفت: چهار، پنج سال پیش که در برق شیراز بودم با تیم‌های نفت تهران، راه‌آهن، صنعت نفت آبادان و سپاهان در ورزشگاه سعادت شهر بازی کردیم. این ورزشگاه چمن بسیار خوبی دارد. از همین رو از امروز در این ورزشگاه تمرین می‌کنیم و قرار است دو بازی تدارکاتی هم با دو تیم لیگ دویی داشته باشیم. به هر حال هدف ما آشنایی و اوضاع ورزشگاه جدیدمان است.
ورزشگاه سعادت شهر شیراز در حالی تنها می‌تواند تا دو هزار تماشاگر را در خود جای دهد که در بازی‌های تیم فجر با استقلال و پرسپولیس بیش از 10 هزار نفر حضور پیدا می‌کند.

یاوری در این باره تصریح کرد: بازی رفت ما با استقلال در شیراز برگزار شده و در دور برگشت با پرسپولیس در شیراز بازی داریم. ما حاضریم با پرسپولیس در سعادت شهر بازی کنیم و بازی هم بدون تماشاگر باشد! به هر حال فجر در سعادت شهر علاقمندان زیادی دارد. اطمینان دارم اگر در این ورزشگاه بازی کنیم، هواداران بیشتری خواهیم داشت. در حافظیه که هزار نفر هم نمی‌آمدند. از طرفی هم ورزشگاه جدیدمان فضای سبز خوبی دارد و تماشاگران می‌توانند مثل ذوب آهنی‌ها روی چمن نشسته و بازی را تماشا کنند! به لحاظ استانداردهای حرفه‌ای هم هیچ مشکلی ندارد و در کل ورزشگاه بسیار زیبایی است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیسی‌ها با بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر موافقت نکنند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مطرح کرد: اگر قبول نکنند می‌رویم دستغیب. آنگاه می‌بینید که چقدر مصدوم روی دستمان می‌ماند. چمن حافظیه که نابود شده و دستغیب هم چمن مصنوعی دارد. ما چاره‌ای جز بازی در سعادت شهر نداریم.

یاوری در پایان درباره نقل و انتقالات فجر گفت: چهار، پنج بازیکن را در لیست مازاد قرار دادیم که می‌توانید اسامی‌شان را از باشگاه بگیرید. دو بازیکن در حد خودمان هم جذب ‌کرده‌ایم که تا زمان قطعی شدن نمی‌توانم اسامی‌شان را اعلام کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)