رئيس فدراسيون فوتبال برزيل تصور اينکه يک خارجي هدايت تيم ملي را در دست بگيرد مشکل دانست.

    خوزه ماريا مارين رئيس فدراسيون فوتبال برزيل خبر تلاش فدراسيون فوتبال اين کشور براي جذب پپ گوارديولا به منظور هدايت تيم ملي اين کشور را رد کرد.

پيش از اين مانو منزس هدايت اين تيم را در دست داشت اما خوزه ماريا مارين توضيح داد که جذب وي يا هر مربي غيربرزيلي ديگر کار دشواري است.

به گزارش فارس، وي اظهار داشت: تصور اينکه سرمربي بعدي برزيل خارجي باشد، دشوار است. بيشترين احترام را براي گوارديولا قائل هستم اما برزيل 5 بار با مربيان برزيلي قهرمان جام‌جهاني شده است.

رئيس فدراسيون فوتبال برزيل تأييد کرد که هنوز با هيچ گزينه‌اي در اين باره صحبت نکرده است و تأکيد کرد که در نشست مطبوعاتي که هفته اول ژانويه برگزار خواهد شد، تصميم نهايي فدراسيون اعلام مي‌شود.

وي اعلام کرد که سرمربي جديد بايد کسي باشد که بتواند برزيل را به قهرماني رقابت‌هاي 2014 که در خاک اين کشور برگزار مي‌شود، برساند.

مطبوعات برزيلي بر اين باور هستند که 4 گزينه اصلي براي هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور وجود دارد: موريسي راماليو، سرمربي سانتوس؛ تيته، سرمربي کورينتيانس؛ فليپه اسکولاري که در سال 2002 همراه با اين تيم قهرمان جام‌جهاني شد اما در حال حاضر به استراحت مشغول است و آبل براگا سرمربي فلومينسه.

لانس، يکي از اصلي‌ترين روزنامه‌هاي ورزشي برزيل براي اينکه گوارديولا هدايت تيم را در دست بگيرد نقش زيادي ايفا کرد و از جمعه گذشته پس از اخراج منزس هر روز تصوير سرمربي سابق بارسلونا را روي صفحه اول خود منتشر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)