فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای، هرگونه استفاده از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال کشورمان را بدون مجوز رسمی این فدراسیون غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: مدتی است که برخی از شرکت‌ها از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل 2014 به قصد تحریک حس ملی مردم عزیز کشورمان برای تبلیغات کالاهای خود بهره می‌برند و در واقع این شرکت‌ها بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به سوءاستفاده از این موضوع کرده‌اند.

در این اطلاعیه همچنین خاطر نشان شده است: شرکت‌های ال جی، سامسونگ، میهن و اویلا که در تبلیغات محیطی خود از موارد مطرح شده بهره‌برداری کرده‌اند، در صورتی که به فدراسیون فوتبال جهت دریافت مجوز مراجعه نکنند با توجه به غیرقانونی بودن این اقدام، فدراسیون فوتبال از این شرکت‌ها به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آورده شده است: فدراسیون فوتبال حق قانونی خود می‌داند از رسانه‌هایی که اقدام به پوشش این حرکت غیرقانونی شرکت‌های مذکور کرده‌اند نیز به مراجع ذیصلاح شکایت کند.

گفتنی است، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و رئیس سازمان صداوسیما  اعلام کرده است نسبت به جلوگیری از تبلیغات غیرقانونی شرکت‌های یاد شده اقدام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)