درصورت قطعی شدن صعود تیم ملی اسپانیا سران فدراسیون فوتبال این کشور از دل بوسکه خواهند خواست که تا یورو2016فرانسه با شاگردانش بماند.

بلافاصله بعد از قطعی شدن صعود تیم ملی اسپانیا به رقابت های جام جهانی 2014 سران فدراسیون فوتبال این کشور از دل بوسکه خواهند خواست که تا سال 2016 و بعد از رقابتهای یورو2016 که در فرانسه برگزار می شود، این تیم را همراهی نماید.

اسپانیا جمعه این هفته و 3 شنبه آینده مقابل بلاروس و گرجستان به میدان می رود و در صورت کسب 4 امتیاز از شش امتیاز ممکن از این دو دیدار باقی مانده مرحله مقدماتی، بلیط حضور در برزیل را کسب خواهد کرد.

قرارداد جدید و شرایط آن حالا آماده روی میز است و خورخه پرس، مدیر داخلی فدراسیون فوتبال اسپانیادراین باره گفت:« دل بوسکه سمبل فوتبال اسپانیاست و ما گزینه دیگری به جز او برای حضور روی صندلی مربیگری تیم نداریم. دل بوسکه تا زمانی که بخواهد و تا هر سالی که بخواهد با ما خواهد ماند.»

آنخل ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز این نکته را به سان یک قانون در آورده که در صورتی که سرمربی ای بتواند مجوز صعود تیمش به رقابتهای یورو یا جام جهانی را کسب کند، قرارداد او به صورت اتوماتیک برای 2 سال دیگر تمدید خواهد شد. او می خواهد که دل بوسکه را تا یورو2016 در تیم ملی ببیند.

دل بوسکه تا به اینجا در80 بازی هدایت تیم ملی اسپانیا را در دست داشته و بدین ترتیب باسابقه ترین سرمربی تاریخ لاروخاست. کوبالا با 68 حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی اسپانیا و میگل مونیس با 63 حضور در رده های بعدی هستندد.

دل بوسکه در این 80 بازی به 65 برد، 8 تساوی و تنها 7 باخت با تیمش دست یافته. زیر نظر او اسپانیا 197 گل زده و 53 گل دریافت کرده و یک قهرمانی در جام جهانی ویک قهرمانی در یورو نیز به دست آورده.

خود او نیز در واکنش به این خبر گفته:« من دوست دارم به حضورم روی نیمکت مربیگری اسپانیا ادامه دهم و هرکاری که سران فدراسیون از من بخواهند انجام می دهم.» پس اهداف پیش روی دل بوسکه مشخص است: کسب سهمیه حضور اسپانیا در جام جهانی 2014، درخشش در جام جهانی برزیل و بعد هم موفقیت در یورو 2016

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)