باشگاه سپاهان برای بازی با پرسپولیس در فینال جام حذفی برای هواداران خود فراخوان داد.

 به نقل از سایت باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان، کانون هواداران باشگاه و اتحادیه هوادران سایبری سپاهان در فراخوان مشترکی خواهان حضور پرشور همه هواداران سپاهان و سایر هواداران تیم های شهرستانی در دیدار فینال جام حذفی باشگاه های ایران شدند.

در این اطلاعیه آمده است:

یک بار دیگر در فصل جاری رقابت های فوتبال ایران، تهران پایتخت ایران زمین بار دیگر میزبان تیمی از دیار پایتخت فرهنگ و فوتبال ایران است.

رقابتی جذاب و دیدنی با حضور ستاره های طلایی و سرخ کشورمان که قطعا برای همه ایرانیان تماشایی و جذاب خواهد بود.

اما این بار تهران علاوه بر میزبانی از سپاهان، می تواند میزبان بزرگ ترین گردهمایی مشترک هواداران،دوستداران، یاوران و همپیمانان سپاهانی در خارج از شهر اصفهان و همینطور هواداران سایر تیم های شهرستانی میهن عزیزمان باشد.

به همین مناسبت از همه هواداران و دوستداران خود در سراسر میهن پرگهرمان،سپاهانی های شهر تهران و هواداران و دوستداران  تیم های شهرستانی همه خطه های ایران دعوت می کنیم تا در این روز یکپارچه و یک صدا از سپاهان، به عنوان غرور فوتبال شهرستان های ایران و نماد خودباوری فوتبال شهرستانی حمایت کنند تا جام حذفی باشگاه ها ی ایران متعلق به فوتبال قدرتمند و غیر قابل انکار شهرستان های ایران شود.

همینطور از همه هواداران متعصب در شهر اصفهان می خواهیم روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه، فاصله شهرهای اصفهان  و تهران را با حضور گسترده و پرچم های طلایی شان به رنگ سپاهان مزین کنند و شاهد حضور پرشور و پر تعدادشان در ورزشگاه آزادی باشیم. باشد که بار دیگر خورشید طلایی در آزادی طلوع کند.

وعده ما یکشنبه 15 اردیبهشت ماه 92، ورزشگاه آزادی تهران

طوفانی در راه است ، همتی می طلبد….

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)