پرسپولیس نیوز: هواداران تیم پرسپولیس با انتشار پست های در فضای مجازی، کار فراخوان برای بازی با نفت را آغاز کرده اند.

هواداران پرسپولیس که امروز سهمیه آسیایی فصل بعدشان را قطعی دیدند، بی تابند تا جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند و تقدیم کاپیتان فقیدشان کنند. از همین رو کار فراخوان برای جذب هوادار برای بازی با نفت را خیلی زود آغاز کرده اند. آن ها با انتشار پست هایی در فضای مجازی درصدد ایجاد فضایی برای پرتماشاگر شدن بازی آخر هفته شان را دارند. در متن این فراخوان ها آمده:
 

همه می آییم؛ سه گام تا قهرمانی!

پنج شنبه ی هفته جاری و در جریان هفته بیست و هشتم لیگ برتر، تیم محبوبمان پرسپولیس دیداری حساس و سرنوشت ساز با تیم قدرتمند نفت تهران خواهد داشت. تیمی که این فصل بسیار خوب کار کرده است و شکست این تیم تنها با حضور حداکثری هواداران میسر خواهد شد.

همانطور که در دیگر دیدارهای خانگی و غیر خانگی، حماسه هایی ازجنس عشق آفریدیم و  برای حمایت از پرسپولیس همواره حضوری حماسی در ورزشگاه داشتیم، روز پنج شنبه هم دست در دست یکدیگر با زنده نگه داشتن یاد کاپیتان هادی نوروزی، همایون بهزادی و مهرداد اولادی ورزشگاه آزادی را سرخ رنگ می کنیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می شویم.

پس همه باهم برای حمایت از پرسپولیس که از هرجهت مورد ظلم قرار می گیرد، روز پنج شنبه به استادیوم خواهیم آمد و قدرتِ اتحادسرخ را به رخ رقبا و دشمنان می کشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)