مرجع خبری پرسپولیس : کاروان قرمز ایران برای شرکت در تورنمنتی اماراتی به دبی رفت تا دست‌کم چند روز از حاشیه‌های خانه‌خراب‌کن لیگ و فوتبال ایران دور باشد.

کاروان قرمز در حالی ایران را ترک کرد که با برد مقابل صبای قم وضعیتی مطلوب در جدول رده‌بندی پیدا کرد تا به بازی تعیین‌کننده 16 شهریور مقابل ذوب فکر کند. مسابقه‌ای که برای عباس انصاری‌فرد حساسیتی فوق‌العاده دارد. مدیر قرمزها بعد از آنکه بر سر تسویه حساب پایان فصل لیگ گذشته با بازیکنان تیم، با نیکبخت درگیر شده بود و این بازیکن را از دست داد، این بار هم نزدیک بود برگشت خوردن چک هوار ملامحمد مشکلی دست و پاگیر برای او درست کند.

 
او که در اوج درگیری‌ها و نابسامانی‌های مالی باشگاه توسط علی‌آبادی ابقا شد، در هفته‌های اخیر که شایعه برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی قوت گرفته بود، برای باز کردن گره‌های کور مالی به بن‌بست خورده بود. او که برای تأمین منابع داخلی و خارجی مالی به سدهای غیر قابل نفوذی برخورد کرده بود و وعده سازمان ورزش سازمان برای واریز کمک 600 میلیون تومانی را هم محقق نمی‌دید، راهی نداشت جز اینکه بازیکنان را به آینده‌ای نزدیک وعده دهد. این وعده درست در اوج کشمکش بازیکنان با باشگاه داده شد.

زمانی که او به منبعی فکر می‌کرد که بتواند قسط اول بازیکنان را تأمین کند. منتفی کردن مذاکرات با محجوب و نهایی کردن مذاکره با شرکت نفتی ایرانول بخشی از کارهای انصاری‌فرد بود تا بتواند پاسخ بازیکنان را بدهد. او با آنکه می‌دانست محجوب یک میلیارد و 200 میلیون تومان وارد ایران کرده و ظرفیت 6 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را هم دارد، قید مذاکره با این سرمایه‌دار را زد تا قرارداد ایرانول را نهایی کند. او برای این قرارداد 800 میلیون تومان می‌خواست تا بخشی از مشکلات متعدد تیم را حل کند.

مذاکره برای تبلیغات غیرمستقیم از جمله تبلیغ برای مسابقه پیش‌بینی نتایج لیگ و سفر به امارات برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه امارات هم بخش دیگری از این فعالیت‌ها بود. این مدیر پس از آنکه متوجه شد کسب مقام در تورنمنت می‌تواند پولی را به حساب تیم او واریز کند با این سفر موافقت کرد .

 
تیم او دوشنبه هفته آینده باید در فولادشهر با صدرنشین لیگ امسال و نایب قهرمان فصل گذشته بازی کند. ذوب به لحاظ کار تیمی یکی از بهترین‌های چند سال اخیر فوتبال ماست و این، کار شاگردان کرانچار را سخت می‌کند.

تیم او باید علاوه بر دو بازی در تورنمنت امارات، یک مسابقه هم در برابر تیم الاهلی امارات برگزار کند.  انصاری‌‌فرد دیروز در گفت‌وگو با خبر به صورت غیرمستقیم، دلیل این تصمیم را فرار از حاشیه‌هایی عنوان کرد که خبرنگاران برای او و تیمش می‌سازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)