تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مهمانش مس رفسنجان ۲ بر ۲ متوقف شد.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در سال جدید از ساعت 19 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی کرد و به تساوی 2 – 2 بسنده کرد. سجاد شهباززاده (3) و سعید واسعی (46) برای مس و گوستاوو بلانکو (16 و 51) برای استقلال گلزنی کردند.

مس در این بازی دو بار جلو افتاد و فرصت برتری داشت که هر دو بار گل تساوی را دریافت کرد و گل دوم با اشتباه حامد لک به ثمر رسید.

استقلال با این مساوی ۴۷ امتیازی شد و حالا پرسپولیس این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی فردا (یکشنبه) مقابل گل‌گهر به یک امتیازی استقلال در صدر جدول رده‌بندی برسد. مس رفسنجان هم با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

شرح‌ گل‌ها:

حرکت انفرادی سجاد شهباززاده مقابل روزبه چشمی با عبور از این بازیکن و ضربه‌ای زیبا به زاویه موافق همراه شد تا دروازه استقلال در همان ابتدای بازی باز شود.

گوستاوو بلانکو روی ارسال دقیق ابوالفضل جلالی با ضربه‌ای سر دروازه حامد لک را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

روی توپ‌ربایی سجاد شهباززاده، او توانست با حرکتی تکنیکی وارد محوطه جریمه استقلال شود و پاس رو به بیرون بدهد. سعید واسعی هم با کنترل سینه و در ادامه ضربه‌ای محکم دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

ارسال بلند و بی‌هدف آرمین سهرابیان از نزدیکی نقطه کرنر روی تعلل حامد لک که تصور کرد توپ از بالای دروازه بیرون رفته با دفع ناقص دروازه بان مس مقابل بلانکو قرار گرفت تا مهاجم استقلال دروازه مس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)