پرسپولیس نیوز : پس از مسابقه ضعیف استقلالی ها و شکست سنگین برابر ذوب آهن اصفهان مصاحبه های اکثر اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم حول محور اعتراض به داوری ساخته و پرداخته می شد.

استقلالی ها  که از سه بازی اخیر خود یک امتیاز گرفته اند و موفق به زدن گلی هم نشده اند معتقدند فدراسیون مانع نتیجه گیری آنها شده است و داوری ها به ضرر این تیم است . برای مثال داور بازی با ذوب آهن پنالتی این تیم را نگرفته است. این در حالی است که داور به گفته ریاحی کارشناس داوری یک پنالتی ذوب آهن را هم بر روی زنید پور نگرفته است و بر فرض صحت ادعای آبی ها باز هم نتیجه دو بر یک به سود تیم اصفهانی رقم می خورد.

بی توجهی داور به اعتراضات عجیب و غریب سرمربی استقلال در کنار زمین هم دیگر لطف داوری به آبی ها در مسابقه برابر ذوب آهن بود به طوری که حتی با تذکر داور هم همراه نبود اما به شکلی بی سابقه در لیگ گذشته شاهد بودیم گل محمدی سرمربی وقت پرسپولیس با اعتراض هایی به مراتب آرام تر و معقولانه تر دو بار در فواصل کوتاه از کنار زمین اخراج شد!

اما در طرف مقابل استقلالی ها در رشت داماش را تنها با اختلاف یک گل بردند و  به گفته کارشناس داوری برنامه نود داور مسابقه دو پنالتی به سود داماش اعلام نکرد. مسابقه ای که در آن داماش در تمام طول دقایق بازی سوار بر توپ و میدان بود و در نهایت با اختلاف یک گل شکست خورد.

 

به نوعی می توان گفت با اعلام نشدن دو پنالتی به ضرر استقلال در یک بازی این تیم سه امتیاز برابر داماش با اشتباه داوری به دست آورد که در غیر این صورت اکنون باید با 12 امتیاز به رده ششم جدول سقوط می کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)