پرسپولیس نیوز : تیم ملی فوتبال فرانسه هم به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

در چهارمین مسابقه از دور برگشت پلی‌آف جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا، در دیداری حساس تیم فوتبال فرانسه در در ورزشگاه استاد دو فرنس پاریس میزبان اوکراین بود. دیدار رفت دو تیم در اوکراین با نتیجه عجیب 2 بر صفر به سود اوکراین به پایان رسید بود و خروس‌ها (لقب تیم ملی فرانسه) در خانه کار مشکلی برای جبران این نتیجه داشتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید تا این تیم بازگشتی رویایی داشته باشد و موفق شود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 اوکراین را از پیش رو برداشته و راهی جام جهانی برزیل شود.

ساخو در دقیقه 22، بنزما 34 و هاسیف 72 (گل به خودی) در این دیدار برای فرانسه گلزنی کردند.
 

صعود پرتغال به جام جهانی با هت‌تریک رونالدو/ زلاتان غایب بزرگ برزیل
تیم ملی فوتبال پرتغال به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.
 
در حساس‌ترین مسابقه از دور برگشت پلی‌آف جام جهانی فوتبال در قاره اروپا از ساعت 23:15 تیم‌های فوتبال سوئد در حالی از پرتغال پذیرایی می‌کرد که در دیدار رفت پرتغال موفق شده بود با تک گل کریستیانو رونالدو با نتیجه یک بر صفر سوئد را از پیش رو بردارد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود پرتغال به پایان رسید.

این دیدار جذاب همانطور که پیش‌بینی می‌شد دوئل زلاتان ایبراهیموویچ و کریستیانو رونالدو بود که رونالدو هت‌تریک کرد و زلاتان نیز 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

ابتدا رونالدو در دقیقه 50 پرتغال را یک بر صفر پیش انداخت اما در ادامه و در حالی که هواداران سوئد از صعود این تیم نا امید شده بودند نوبیت به زلاتان رسید تا با دو گل خود در دقایق 68 و 72 سوئد را 2 بر یک پیش اندازد تا امیدها به اردوی این تیم بازگردد اما این پایان کار نبود و رونالدو بالاخره در دوئل با زلاتان پیروز شد و دو گل حساس دیگر در دقایق 77 و 79 به ثمر رساند تا باز هم پرتغال 3 بر 2 پیش بیافتد.

بدین ترتیب تیم ملی پرتغال در مجموع موفق به شکست 4 بر 2 سوئد شد و به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

 
کرواسی هم مسافر برزیل شد/ ایسلند بازماند
تیم ملی فوتبال کرواسی به جام جهانی برزیل صعود کرد.
 
در دومین دیدار از دور برگشت پلی‌آف جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا، از ساعت 22:45 تیم فوتبال کرواسی در زاگرب میزبان ایسلند بود.

دیدار رفت این دو تیم به میزبانی ایسلند با نتیج تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

این مسابقه در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود کرواسی خاتمه یافت.

ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 27 و سرنا در دقیقه 47 برای کرواسی گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کرواسی هم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد 2 بر صفر ایسلند را از پیش رو بردارد و به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

 
یونان به برزیل رسید/ رومانی حذف شد
تیم ملی فوتبال یونان به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.
 
در نخستین دیدار از دور برگشت پلی‌آف جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا، تیم فوتبال رومانی در حالی از یونان میزبانی می‌کرد که در بازی رفت در خانه یونان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شده بود و در این دیدار حاقل به زدن دو گل نیاز داشت.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

میتروگلو در دقیقه 23 برای یونان گلزنی کرد و توروسیدیس در دقیقه 55 (گل به خودی) بازی را به تساوی کشاند.

بدین ترتیب یونان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق به شکست 4 بر 2 رومانی شد و به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

 
غنا به جام جهانی برزیل صعود کرد
تیم ملی غنا به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.
در دیدار پلی‌آف برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل در قاره آفریقا، تیم ملی فوتبال مصر در حالی از غنا پذیرایی می‌کرد که کار سختی به دلیل باخت 6 بر یک در دیدار رفت، پیش رو داشت.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود مصر به پایان رسید. نتیجه‌ای که مانع از صعود غنا به جام جهانی نشد و غنایی‌ها در مجموع با نتیجه 7 بر 3 مصر را حذف کردند و به جام جهانی رسیدند.

عمر زکی در دقیقه 25 و گدو در دقیقه 84 برای مصر گلزنی کردند و بواتنگ در دقیقه 84 تک گل غنا را به ثمر رساند.

بدین ترتیب غنا، پس از تیم‌های نیجریه، ساحل عاج و کامرون، چهارمین تیمی لقب گرفت که از قاره آفریقا به جام جهانی 2014 برزیل صعود می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)