خبرگزاری پرسپولیس : فرانکو بارِسی پس از مذاکرات با مقام‌های پرسپولیس در حوزه‌های مختلف و تماشای داربی تهران، ساعت پنج بامداد امروز تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد.

بارِسی ساعت پنج بامداد امروز با پرواز تهران – رم و در حالی که حمید استیلی و امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه، وی را بدرقه می‌کردند، ایران را به قصد ایتالیا ترک کرد.

 

بارِسی که بامداد پنجشنبه به تهران سفر کرده بود در تمرین همان روز سرخپوشان حضور پیدا کرد و در کنار مدیر عامل باشگاه، حمید استیلی، کریم باقری و دکتر زادمهر از نزدیک شاهد آخرین تمرین سرخپوشان پیش از داربی بود.

 

بازیکن سابق باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا پنجشنبه در ضیافت شامی با حضور بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه و حمید استیلی شرکت کرد که در جریان آن پیرامون مسائل مختلف از پیشسکوتان و آکادمی فوتبال گرفته تا مسائل اقتصادی فوتبال و همکاری‌های بین دو باشگاه مورد گفتگو قرار گرفت.

 

بارِسی روز جمعه هم برای تماشای داربی در ورزشگاه آزادی حاضر شد. او در دقایق پایانی بازی همراه با استیلی ورزشگاه را برای حضور در برنامه تلویزیونی شبکه پنج ترک کرد. او با حمید استیلی مسوول آکادمی فوتبال پرسپولیس در ارتباط با فعالیت‌های این آکادمی و همکاری‌هایی که می‌تواند در این حوزه صورت بگیرد نیز جلسه ویژه‌ای داشت و جمعه شب هم شام را به همراه وی میهمان محمد رویانیان بودند.

 

بارِسی در این ملاقات از علاقه مدیر عامل پرسپولیس نسبت به تیم‌های پایه ابراز خشنودی کرده و با ارزشمند خواندن آن، اعلام کرد در صورتی که برنامه فشرده‌ای اجرا شود، باشگاه پرسپولیس ظرف پنج سال به اهداف خود خواهد رسید.

 

بارِسی بامداد امروز هنگام ترک ایران خطاب به استیلی و مشیری گفت: از میهمان نوازی باشگاه پرسپولیس، مردم ایران و رسانه‌ها تشکر می‌کنم. قطعا این میهمان نوازی را به اطلاع مسوولان باشگاه میلان و مردم می‌رسانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)