مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قهرمان سه‌گانه ایران هستیم، البته با ۳۰ درصد دریافتی در هفته هفدهم.

فرشاد فرجی پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: یکی از روزهایی بود که خوب بازی کردیم، آن هم با شرایطی که وجود داشت. یکسری از بازیکنان مصدوم و سرماخورده بودند. جزو نفراتی بودم که دیشب تا صبح تب و لرز داشتم. متاسفانه به خاطر پنجره بسته، لیست بازیکنان خالی و دست مربی هم خالی بود. خودم به او گفتم که اگر نیاز بود، به تیم کمک کنم. خدا را شکر بردیم.

وی ادامه داد: ما قهرمان سه‌گانه ایران هستیم، البته با 30 درصد دریافتی در هفته هفدهم. واقعاً خجالت‌آور است. از پارسال و دو سال قبل طلب داریم. قراردادی که دو سال قبل بستیم، اگر آن زمان دریافت می‌کردیم، می‌توانستیم با آن پول کارهای زیادی انجام دهیم. الان با این تورمی که ایجاد شده، هنوز پول‌مان را دریافت نکرده‌ایم. حرف زیاد است، فقط امیدوارم روزهای سختی که سپری می‌کنیم، درست و شرایط خوب برای پرسپولیس ایجاد شود.

مدافع پرسپولیس درباره حواشی اواخر بازی که با اخطار داور به بیرانوند و اخراج پیروانی همراه بود، گفت: فکر می‌کنم این اخراج به خاطر اعتراض به داور بود، البته نمی‌دانم تصمیم‌شان چقدر درست بوده است. وحید کاظمی داور مسابقه گفت چون خودِ بیرانوند دکتر خواسته، می‌توانسته به او کار بدهد. من قوانین داوری را نمی‌دانم و فقط به او گفتم که چرا کارت داد و کاظمی هم دلیل این اخطار را درخواست حضور دکتر عنوان کرد. حالا باید بپرسیم که این درست است یا نه، ولی خبر بد این است که بیرانوند چهار کارته و از بازی بعدی محروم شد.

فرجی درباره همکاری با اوسمار و فشارها روی این مربی عنوان کرد: تیم بزرگ همین است. ما هم که در این تیم بازی می‌کنیم، شرایط را درک می‌کنیم. قطعاً مربی‌ای که این مسئولیت را قبول کرده، به این شرایط پی برده که می‌تواند این فشارها را تحمل کند. فعلاً با این برد به یک حاشیه امن رسیده‌ایم و ان‌شاءالله در ادامه راه نتایج بهتری بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)