مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس يكى از پرحاشيه ترين نيم فصل هاى خود را پشت سر گذاشت و حوادث زيادى را در سطح مديريتى خود به چشم ديد.
البته حاصل همه اين حوادث در نهايت هدايت تيم بدون حضور هيأت مديره و مديرعامل بود. سازمان سرپرستى موقت براى هدايت پرسپوليس در نظر گرفت و ماجراهايى رقم خورد كه كم وبيش در جريان آنها هستيد. در پايان نيم فصل مجيد فرخزادى عضو سابق اين هيأت مديره كه در بسيارى از اتفاقات مديريتى پرسپوليس حضور داشت در رابطه با اين وقايع به اظهارنظر پرداخت. گفت و گو با وى را بخوانيد:
• نيم فصل براى پرسپوليس تمام شد و وضعيتش را در جدول رده بندى مى بينيد. اين وضعيت را چطور ارزيابى مى كنيد؟
-من فكر مى كنم پرسپوليس خيلى راحت تر مى توانست اين مراحل را طى كند اما متأسفانه مسائل حاشيه اى پرتعداد اجازه نداد اين اتفاق بيفتد. من فكر مى كنم هركس كه دلش براى پرسپوليس مى سوزد به خاطر تيم و هواداران آن از حق خود بگذرد تا اشتباهات گذشته جبران شود.
• پس قبول داريد در رفتار اعضاى هيأت مديره پرسپوليس اشتباهاتى وجود داشته است!
– به هر حال اشتباهاتى وجود داشت كه اجازه نداد تيم به شكلى كامل در مسير موفقيت گام بردارد اما اجازه بدهيد زمان بيشتر بگذرد و بعد در اين رابطه صحبت كنيم البته من فكر مى كنم بايد از تمام حوادث پيش آ مده به عنوان يك تجربه استفاده كنيم و اجازه ندهيم آن حوادث دوباره تكرار شود. اجازه بدهيد زمان بيشترى بگذرد و بعد در موردش صحبت كنيم.
• گفته مى شود در بروز تمام اين حوادث از جمله توهين هاى صورت گرفته روى سكوها؛ دستهايى در كار بوده است. شما اين مسأله را تأييد مى كنيد؟
– نمى خواهم از اين لفظ استفاده كنم وبگويم دستهايى در كار است اما ممكن است يكى حتى براى كمك كردن سرمنشأ اتفاقاتى شود كه تأثيراتش تا امروز هم باقى مانده است. ما مديران تيمهاى پرطرفدار بايد مراقب باشيم كه در حوادث رخ داده نقش يك ويرانگر را ايفاء نكنيم. گفتم با بالابردن آستانه تحمل خود حرفهايمان را رو در رو بزنيم و اجازه ندهيم حرفها پشت سر هم مطرح شود. بايد انتقادپذيرتر باشيم و از همه مهمتر از تجربيات تلخ گذشته درس بگيريم و آن  را تكرار نكنيم.
• برخى اتفاقات بسيارى از هواداران فوتبال را فرارى داده است. به نظر شما چه بايد كرد؟
– هيچ! فقط بايد تمايل مان براى ورود به حاشيه ها را كم كنيم و براى آماده سازى تيم تلاش كنيم. اين پرسپوليس هرگاه خوب بازى كرد و خوب نتيجه گرفت مردم را به سمت خود كشانده است. ما بايد كارى كنيم پرسپوليس آماده يك جهش بزرگ شود. چه در زمين، چه كنار زمين و چه روى سكوها. من قول مى دهم اگر پرسپوليس را درست به سمت اين جهش بزرگ سوق بدهيم يك نيم فصل زيبا را از پرسپوليس شاهد خواهيم بود. اميدوارم با نشستهاى دوستانه اى كه برگزار مى شود گلايه ها در همان فضاى دوستانه مطرح شده و برطرف شود.فكر مى كنم هيچ چيز بهتر از آرامش براى پرسپوليس نيست.
    
   
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)