مرجع خبری پرسپولیس : تعیین هیات مدیره بر عهده ریاست سازمان است و این هیات مدیره است که مدیرعامل را تعیین می کند و من تا به ابپین لحظه چنین مطلبی را ندیده ام ضمن اینکه هدف ما خدمت به پرسپولیس است و تفاوتی ندارد که چه عنوانی داشته باشیم.

مجيد فرخزادي عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس از تساوي اين تيم برابر شاهين بوشهر انتقاد كرد و گفت: ما فقط به كادر فني‌ علي‌الخصوص كرانيكار تذكر داديم. البته من در امور فني تيم دخالت نمی کنم چرا که این امور بر عهده سرمربي است و مي‌تواند با استفاده از اختياراتش بازيكنان را در تركيب جای دهد. اما قبلا هم گفته بودم بازيكناني روي نيمكت حضور داشتند كه مي‌توانستند به تيم كمك كنند و سرمربي مي‌توانست بيشتر از وجود آنها بهره ببرد.از همین رو به كرانيكار توصيه كرديم نگاه مجددي به بازيكنان ديگر بيندازد و از آنها نيز استفاده كند.

فرخزادي در مورد بركناري كرانيكار پيش از دربي ادامه داد: اصلا چنين چيزي صحت ندارد و كرانيكار براي دربي هم روي نيمكت‌ پرسپوليس مي‌نشيند. ما فقط تذكر داديم چون دوست نداريم سایر تیم ها مانند شاهين بوشهر با استفاده از دوندگي‌هاي زياد فضاهاي تاكتيكي ما را كور كنند و اجازه نفوذ به پرسپوليس را ندهند!
وی گفت: قرار شده آقاي انصاري‌فرد جلسه‌اي با كميته فني داشته باشد و نتايج اين جلسه را در اختيار هيات مديره قرار دهد و اميدواريم هر چه زودتر پرسپوليس ثبات لازم را به دست بياورد البته ما يك عنصر تاثيرگذار داخل زمين داريم كه كريم باقري است و بايد اجازه دهيم هدايت تيم را در داخل زمين ايشان بر عهده بگيرد تا بازيكنان دچار تضعيف روحيه نشوند.
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: آقاي سعيدلو قبلا در باشگاه پرسپوليس بوده ومطمئنا به اين تيم كمك مي‌كند اما نگاه ايشان ملي است و ما هم نبايد توقع زيادتری از وی داشته باشيم.
فرخزادی در باره شایعه مدیرعاملی وی در پرسپولیس گفت: تعیین هیات مدیره بر عهده ریاست سازمان است و این هیات مدیره است که مدیرعامل را تعیین می کند و من تا به ابپین لحظه چنین مطلبی را ندیده ام ضمن اینکه هدف ما خدمت به پرسپولیس است و تفاوتی ندارد که چه عنوانی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)