مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: سرمربي تيم مي‌توانست بهتر از نيمكت‌نشينان استفاده كند.

مجيد فرخزادي درباره تساوي 2 بر 2 برابر شاهين بوشهر تصريح كرد: بايد به شاهين تبريك گفت اما متاسفانه پرسپوليس نتوانست به 3 امتياز بازي برسد. به نظر من اگر كرانچار مي‌توانست بيشتر از نيمكت خود استفاده كند و از ظرفيت‌ها استفاده بهتري ببرد مي‌توانستيم راحت‌تر موفق شويم اما نظر فني صددرصد با سرمربي تيم است.
وي ادامه داد: خوشبختانه بازيكني مثل كريم باقري داريم و در هر بازي مي‌توانيم از آن استفاده كنيم. درست است گل كريم باقري از روي ضربه پنالتي بود اما باز هم ما را نجات داد ولي قدر اين موقعيت را ندانستيم.
فرخزادي در خصوص باز بودن دست سرمربي پرسپوليس در انتخاب‌هايش گفت: من مطمئن هستم انصاري فرد و هيات مديره و كميته فني هيچ بازيكني را به كرانچار تحميل نكرده است و دست او كاملا باز است. مسئوليت شكست نيز قطعا با سرمربي است ولي ما دوست نداريم از حالا براي كادر فني مشكلي پيش آيد كه تا قبل از دربي در جايگاه بدي در جدول باشيم.

وي در خصوص عكس‌العمل بادامكي پس از بازي گفت: از هواداران مي‌خواهيم اگر قصد دارند بازيكنان را امر به معروف كنند سعي نكنند عليرغم آنكه هميشه حق با آنها است روحيه بازيكنان تضعيف شود چون راه‌هاي ديگري نيز وجود دارد.
فرخزادي يادآور شد: اشتباهات در هر بازي وجود دارد اما اين موضوع باعث نمي شود تا معمارزاده‌ كه 10توپ براي ما گرفته و يك اشتباه تاثيرگذار داشته زير سئوال برود. بالاخره بزرگاني مثل كريم‌ باقري در تيم وجود دارند كه اجازه بدهند اين هشدارها را به بازيكنان آنها بدهند. چون با فرياد هواداران بر ضد بازيكنان برخي ديگر سوء استفاده مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)