مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت هدایتی به پرسپولیس شایعه است/ اسپانسر 6 میلیاردی کاملا منتفی شد/در پرسپولیس شیطنت می کنند/ بازگشت 90 زیبنده نیود/ هواداران صبور باشند

مجيد فرخزادي يكي از اعضاي هيات دوره تيم فوتبال پرسپوليس عصر چهارشنبه با علي سعيد لو رئيس سازمان تربيت

 بدني ديداري را داشت كه اين ديدار باعث بروز حرف و حديث هايي شد خصوصا اينكه در اين ديدار حسين هدايتي نيز حاضر بودتا شايعات مبنی بر بازگشت به بالا ترين حد خود برسند.

مجيد فرخزادي با اشاره به این جلسه اظهار کرد: قبل از هرچيز بايد بگويم كه كارآقاي حسین هدايتي اصلا چيز ديگري بود و رفتن ما به سازمان به صورت تصادفی همزمان شد و اصلا بحثي درباره پرسپوليس صورت نگرفت.

عضو هيات مديره پرسپوليس گفت: جلسه عصر چهارشنبه ما با آقاي سعيد لو بیشتر حول محور بحث هاي اقتصادي بود و راهكارهاي خوبی هم در اين جلسه پيش بيني شد.

فرخزادي افزود: همه مسووليت هاي در پرسپوليس با آقاي سعيد لو است و ايشان هم قرار است ظرف روزهاي آينده مشكلات تيم را به حداقل برساند.


عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با منتفي شدن حضور اسپانسر 6 ميليارد اين تيم گفت:

 جلسه بسيار خوبي را جهت مرتفع شدن مشکلات مالی با وي و انصاري فرد برگزار كرديم و اميدواريم تا هفته آينده و پيش از بازي با استقلال تمامي مشكلات مالي ماحل شده و مطالبات بازيكنان نيز پرداخت شود.

فرخزادي در مورد جوسازي هاي اين روزهاي مخالفان پرسپوليس و مديرعامل آن گفت: اطمينان داريم كه شيطنت هايي در اين خصوص از اين سو و آن سو در حالي شكل گيري است اما آنچه مسلم است ما هيچ گاه تحت تاثير این اوضاع و جو مسموم قرار نخواهيم گرفت و تنها به پيشبرد كار خودمان فكرخواهيم كرد.

فرخزادي درباره برنامه 90و موضع اين برنامه در قبال تيم پرسپوليس گفت: ما برنامه 90 و رسانه ملي را در حكم يك پزشك حاذق مي دانيم كه بايد به بيمارش كمك كند نه اينكه بخواهد به لحاظ روحي او را از حالتي كه دارد بدتر نمايد.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس درباره حرف هاي كريم باقري در برنامه 90 گفت: آنچه مسلم است اينكه كريم بازيكن بزرگي است و نظر خودش را گفته و اين گونه مسايل در هر خانواده اي وجود دارد اما در مجموع بايد بگويم كه شروع دوباره برنامه 90 زيبنده اين برنامه پربيننده نبود.

فرخزادي از معرفي اعضاي هيات مديره جديد تيم پرسپوليس طي هفته آينده خبر داد وگفت: من از هواداران عزيز خود كه 60 درصد قدرت تيم ما هستند مي خواهم كه آستانه صبرشان را بالا ببرند و با حمايت از تيم محبوبشان راه موفقيت اين تيم را هرچه بيشتر هموارنمايند.


وی درباره احتمال بركناريکرانچار قبل از دربي بزرگ پايتخت گفت: اصلا چنين چيزي نيست و او قطعا روز دربي روي نيمكت پرسپوليس خواهد نشست .ضمن اينكه همه هدف ما اين است كه بتوانيم او را با كمك هواداران تا پايان فصل حفظ نماييم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)